پیام سپاهان
همزمان با هفته نیروی انتظامی
کتابخانه تخصصی یگان ویژه در اصفهان راه‌اندازی شد
سه شنبه 20 مهر 1400 - 15:40:34
پیام سپاهان - اصفهان- رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان افتتاح کتابخانه تخصصی یگان ویژه و همکاری این نهاد با نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان طیبه فاطمی در این زمینه گفت: این کتابخانه همزمان با هفته نیروی انتظامی به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: در مخزن این کتابخانه بالغ بر هشت هزار جلد کتاب موجود است و کارکنان یگان ویژه ناجا می‌توانند برای تهیه کتاب‌های موردنظر می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.
رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان تصریح کرد: مشورت‌های لازم درخصوص نوع منابع کتابخانه، نحوه سازماندهی، نرم‌افزار موردنیاز و چگونگی اشاعه اطلاعات و خدمات اطلاع‌رسانی با مسوولان یگان ویژه ارائه شد.
فاطمی خاطرنشان کرد: نرم‌افزار موردنیاز این کتابخانه به زودی نصب و پس از آموزش‌های لازم برای ساماندهی اطلاعات از جمله ذخیره، ویرایش، بازیابی و اشاعه اطلاعات به نیروهای کتابخانه ارائه می‌شود.
هم اکنون شهر اصفهان دارای کتابخانه‌های تخصصی شامل بانوان، رسانه، هنر و اصفهان شناسی، ادبیات، نوجوان، حقوق و ورزش و سلامت است.
17 تا 24 مهر به عوان "هفته ناجا" نامگذاری شده است.
برچسب‌ها
سازمان اسناد و کتابخانه ملی شهرداری اصفهان اصفهان فرماندهی یگان ویژه ناجا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/325090/کتابخانه-تخصصی-یگان-ویژه-در-اصفهان-راه‌اندازی-شد
بستن   چاپ