پیام سپاهان
کارگردان فیلم "میان صخره‌ها"؛
توجه به سینمای کودک نسبت به گذشته کمتر شده است
سه شنبه 20 مهر 1400 - 11:24:04
پیام سپاهان - اصفهان- کارگردان فیلم سینمایی "میان صخره‌ها" حاضر در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: توجه به سینمای کودک نسبت به گذشته کمتر شده است و از این گونه سینما حمایتی نمی شود.

به گزارش ایرنا، مختار عبدالهی کارگردان فیلم "میان صخره‌ها" روز سه شنبه در خصوص مشکلات تولید فیلم در حوزه کودک، اظهار داشت: توجه و حمایت نکردن سینمای کودک، مشوقی برای سرمایه گذاری در این حوزه ایجاد نمی کند.
وی با بیان اینکه این فیلم در استان چهارمحال و بختیاری ساخته شد وایده ابتدایی آن یک مستند بود افزود: به دلیل اهمیت مخاطب کودکان، این فیلم را با چند شخصیت دنبال کردیم.
عبدالهی در ادامه در باره این فیلم افزود: در این فیلم شخصیت دختر و پسر بچه در آغاز، تندخو است که در ادامه بزرگ می شود و بدلیل ناآشنایی تماشاگران کودک و نوجوان با شرایط عشایر، این محصول برای این قشر جذاب و دیدنی و آموزه هایی خوبی دارد.
وی مخاطب فیلم خود را 2 گروه کودک و نوجوان عنوان کرد و افزود: در این فیلم هم‌زیستی دو شخصیت فیلم با طبیعت و سخت‌کوشی از جمله مهمترین آموزش‌هایی است که به مخاطبان کودک داده می شود.
فیلم سینمایی بلند "میان صخره‌ها" به کارگردانی مختار عبدالهی و تهیه کنندگی محمد احمدی در بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور عوامل این فیلم اکران شد
"میان صخره‌ها" فیلمی قصه‌گو برای مخاطب کودک و نوجوان و درباره خواهر و برادری است که حین بردن گوسفندان به چراگاه، در صخره‌ها گیر می‌کنند و با اتفاقات جالبی رو به رو می شوند.
سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با شعار «سینما، سرزمین خیال» عصر جمعه 16 مهر در شهر تاریخی اصفهان کار خود را آغاز کرد و به صورت مجازی وحضوری تا 21 مهر 1400 ادامه دارد.
برچسب‌ها
جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان سینما اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/324921/توجه-به-سینمای-کودک-نسبت-به-گذشته-کمتر-شده-است
بستن   چاپ