پیام سپاهان
دومین دوره/
مسابقات پارابدمینتون قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان درحال برگزاری است
سه شنبه 20 مهر 1400 - 12:19:12
پیام سپاهان - اصفهان- ایرنا– دومین دوره مسابقات پارابدمینتون قهرمانی کشور یادواره سرداران فیروزه‌ای در اصفهان از 19 مهرماه آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات به صورت کشوری برگزار شده و 80 آقا و 50 بانو از افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی و با ویلچیر از 14 استان کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.
حبیب الله ناظریان افزود: رقابت‌های بانوان از 19 مهرماه به مدت 2 روز و رقابت آقایان نیز از 21 تا 23 مهرماه در مجموعه ورزشی ایثار شهر اصفهان برگزار می‌شوند.
وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در رده سنی آزاد و با همکاری فدراسیون بدمینتون ایران و هیات بدمینتون، تصریح کرد: پیش از این پارابدمینتون زیر نظر هیات جانبازان و معلولان بود اما اکنون زیر نظر هیات بدمینتون فعالیت دارد.
معاون ورزشی و تفریحی شهرداری اصفهان اظهارداشت: علاوه بر تمرکز این معاونت در بُعد مسابقات حرفه‌ای، در راستای ترویج فرهنگ ورزش محلات نیز برنامه‌های زیادی را برگزار می‌کنیم.
وی به برگزاری مسابقات والیبال، هندبال و فوتبال ساحلی، کبدی و داژبال ویژه بانوان در مجموعه باغ بانوان ناژوان اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات ویژه نابینایان و بیماران خاص نیز در رشته‌های دو و میدانی، گلبال، شطرنج، دارت، تنیس روی میز، بدمینتون و پتانگ برگزار می‌شود.
ناظریان خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها نیز مهرماه امسال در سطح شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
جمعیت استان اصفهان بر اساس سرشماری سال 95، حدود پنج میلیون و 120 هزار نفر است که 39.5 درصد از این رقم در کلانشهر اصفهان زندگی می‌کنند.
750 مرکز فرهنگی، تفریحی و گردشگری شهرداری در کلانشهر اصفهان فعالیت دارد.
برچسب‌ها
فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بدمینتون شهرداری اصفهان معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/324920/مسابقات-پارابدمینتون-قهرمانی-کشور-به-میزبانی-اصفهان-درحال-برگزاری-است
بستن   چاپ