پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
اولویت نماینده عالی حاکمیت در اصفهان، مساله آب است
سه شنبه 20 مهر 1400 - 14:08:23
پیام سپاهان - اصفهان – ایرنا – استاندار اصفهان گفت: با توجه به اینکه اولویت همه مسائل و مشکلات استان آب است این مهم در اولویت و پیگیری نماینده عالی دولت در این استان قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی روز سه‌شنبه، در اولین روز کاری خود با حضور در جمع مردم شهر ورزنه به دلیل کمبود آب و مشکلات کشاورزان شرق استان، اظهار داشت: با سفر به این شهرستان خواستار انتقال این پیام به مردم استان بویژه مناطق شرق هستم که به نحو مقتضی مطالبه مردم را دنبال کنیم.
استاندار اصفهان تصریح کرد: بر این اساس باید شرایطی را فراهم کنیم که در یک قالب هم‌افزا با هماهنگی‌هایی در سطح ملی، استان و استانهای همجوار برنامه‌هایی را دنبال کنیم که این مشکلات کمتر شود و به سمت حل شدن آن پیش برویم.
ورزنه، با حدود 14 هزار نفر جمعیت از توابع بخش بن ‌رود اصفهان است و در فاصله 110 کیلومتری شرق اصفهان و در نزدیکی تالاب بین‌ المللی گاوخونی قرار دارد.
شغل بیشتر مردم ورزنه، کشاورزی است که در چند سال اخیر بدلیل خشکسالی و کمبود منابع آبی با محدودیت مواجه شده است.
مرتضوی روز گذشته نیز بعد از مراسم معارفه خود، به منطقه کم برخوردار "جوی‌آباد" از توابع شهرستان خمینی شهر رفت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم آن منطقه قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، آیین معارفه سیدرضا مرتضوی به عنوان استاندار جدید اصفهان روز گذشته (دوشنبه) با حضور وزیر کشور انجام شد و پیش از این، عباس رضایی عهده‌دار این سِمَت بود.
برچسب‌ها
خشکسالی اصفهان استانداری اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/324916/اولویت-نماینده-عالی-حاکمیت-در-اصفهان،-مساله-آب-است
بستن   چاپ