پیام سپاهان
قاسمی: اصفهان همیشه ظرفیت‌های بزرگی برای کشور داشته است
سه شنبه 20 مهر 1400 - 01:53:11
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اصفهان همیشه ظرفیت‌های بزرگی برای کشور داشته است؛ البته تهدیدها و چالش‌های آن می‌تواند مشکل ساز باشد.
به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدرعلی قاسمی امروز _دوشنبه 19 مهرماه _ در آئین تکریم و معارفه استاندار اصفهان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: گردش ایام و طبیعت روزگار بار دیگر ما را دور هم جمع کرد تا شاهد فرایند تغییر و تحول باشیم و بدانیم هر آمدنی، رفتی دارد.
وی افزود: نغمه‌های هنرمندانه عرصه‌های زندگی پایدار و در خاطر مردم ماندگار و جاودانه خواهد بود. مسئولیت تکلیف بر آسمان هم سنگینی می‌کند و این انسان است که آن را پذیرفته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه امروز دو فرزند انقلاب مسئولیت خطیر استانداری را دست به دست می‌کنند، گفت: این مراسم به دو منظور شکل گرفته است؛ نخست برای تقدیر و تکریم از شخصیت گران‌قدر عباس رضایی به واسطه خدمات و تلاش‌های وافر و ارزشمند وی در طول حدود سه سال قبول مسئولیت استانداری اصفهان که در شرایط سخت و دشوار و با وجود محدودیت‌های فراوان اقدامات شایسته‌ای انجام داد؛ هدف دیگر معرفی و تبریک فراهم شدن فرصت خدمت برای خدمتگزار دیگرمان آقای مرتضوی و اعلام همراهی و همکاری جدید و دست بیعت از سوی همه مدیران دستگاه‌ها و تشکل‌ها با نماینده عالی دولت برای ادامه توسعه و آبادانی استان اصفهان است.
قاسمی تاکید کرد: انتظار می‌رود دولت و دست‌اندرکاران حاکمیت در این دوره نگاه متفاوتی بر اساس توازن و نقش استان در کشور داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: اصفهان همیشه ظرفیت‌های بزرگی برای کشور داشته است؛ البته تهدیدها و چالش‌های آن می‌تواند مشکل ساز باشد.
کد خبر 528116

http://www.sepahannews.ir/fa/News/324875/قاسمی--اصفهان-همیشه-ظرفیت‌های-بزرگی-برای-کشور-داشته-است
بستن   چاپ