پیام سپاهان
استاندار باید مطالبه گر حقوق مردم باشد
سه شنبه 20 مهر 1400 - 01:47:32
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم را باید محرم خود بدانیم چراکه سرمایه اصلی نظام اسلامی هستند، گفت: استاندار باید مطالبه گر حقوق مردم باشد و در عین حال با نمایندگان مردم تعامل صحیح داشته باشد و شرایط هم افزایی در استان را فراهم کند.
سید رضا مرتضوی، امروز (دوشنبه_ 19 مهرماه) در مراسم تودیع استاندار سابق و معارفه خود به عنوان استاندار اصفهان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در حکمرانی عقلانی تمدنی باید عقلانیت حاکم باشد و عقل تمدنی حکم می کند برای حل مشکلات کشور نگاه به آینده هم داشته باشیم.
وی افزود: جوهره تمدن شبکه ای از ساختارها و ارتباطات است و ایجاد و تقویت مناسبات از وظایف مدیران است. ساختار متوازن باید شکل بگیرد تا مناسبات صحیح میان تمام نهادهای اجتماعی و فرهنگی برقرار شود. استاندار باید چنین روش هایی را در پیش بگیرد و من نیز در مسیر تقویت این منشور تمدنی حرکت می کنم. 
به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان کفت: باید پاسدار میراث هویتی خود باشیم و اصفهان مهد این هویت و تمدن است و هویت اصلی آن شهدای انقلاب اسلامی هستند. هویتی که شناسنامه آن با شهدای مدافع حرم و سلامت باز تعریف می شود. اصفهان دارای حوزه های علمیه قوی است و شهرهای این استان دارای هویت خاصی هستند.
مرتضوی ادامه داد: مردم را باید محرم خود بدانیم چراکه سرمایه اصلی نظام اسلامی هستند. توجه ویژه به نخبگان و اقلیت های دینی و اهالی ادب و شعر و صنعت در دستور کار بنده است.
وی گفت: استاندار باید مطالبه گر حقوق مردم باشد و در عین حال با نمایندگان مردم تعامل صحیح داشته باشد و شرایط هم افزایی در استان را فراهم کند و با استان ها روابط حسنه داشته باشد.
استاندار اصفهان گفت: باید نگاه ملی در حل مشکلات داشته باشیم و خط و مشی این حرکت در جهت اهداف انقلاب اسلامی باشد. ظرفیت منابع انسانی استان اصفهان بی بدیل است که این ظرفیت می تواند به کمک مردم بیاید. ما وعده نمی دهیم و فقط گزارش کار و تلاش خود را می دهیم و حل مشکل آب و فرونشست زمین را جز اولویت های خود قرار می دهیم.
در پایان این مراسم سید رضا مرتضوی به عنوان استاندار جدید اصفهان معرفی و از خدمات عباس رضایی _ استاندار سابق قدردانی شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/324852/استاندار-باید-مطالبه-گر-حقوق-مردم-باشد
بستن   چاپ