پیام سپاهان
استاندار مدیران جوان و انقلابی را برای مسؤولیت‌ها انتخاب کند
سه شنبه 20 مهر 1400 - 01:46:57
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی ظهر امروز در مراسم معارفه استاندار اصفهان اظهار داشت: اولین نکته‌ای که نیاز است بیان شود، لزوم هماهنگی کامل استاندار و مجموعه استانداری با علما، حوزه علمیه و نماینده ولی فقیه در استان است چرا که استان اصفهان از گذشته استانی عالم‌پرور بوده و اکنون نیز علمای بزرگی داریم و نیاز است این هماهنگی استمرار داشته باشد و حتی پررنگ‌تر شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان بیان‌ داشت: معضل استان اصفهان آب و زاینده‌رود است؛ اگر آقای وحیدی با تک تک افرادی که در جلسه حضور دارند صحبت کنند، متوجه خواهند شد که حرف اول و آخر آن‌ها بحث آب است.
وی با تأکید بر اینکه مشکل مهم اصفهان آب است، گفت: مجمع نمایندگان استان برای رأی اعتماد با 13 وزیر جلسه داشت و اولین صحبت‌مان بحث آب بود؛ الان هم موضوع فرونشست مشکل جدی است که اصفهان با آن مواجه است.
موسوی‌لارگانی خطاب به استاندار اصفهان، گفت: انتخاب مدیران جسور، کاردان، جوان و انقلابی، عدم توجه به نگاه‌های حزبی رمز موفقیت‌ استاندار است و ما نمایندگان هم آمادگی کامل برای همکاری با استاندار به منظور برون‌رفت‌ از مشکلات‌ را اعلام می‌کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان فقط کلان‌شهر اصفهان نیست و نیاز است محرومیت‌های نقاط مختلف استان را فریاد زد.
انتهای پیام/3649/آ/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/324850/استاندار-مدیران-جوان-و-انقلابی-را-برای-مسؤولیت‌ها-انتخاب-کند
بستن   چاپ