پیام سپاهان
دغدغه‌های کشاورزان و باغ‌داران دامغانی برطرف شود
چهارشنبه 14 مهر 1400 - 12:24:22
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمدرضا هاشمی صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان، امام جمعه دامغان اظهار کرد: خدا را شاکرم که نخستین سفر شهرستانی اینجانب به شهرستان دامغان و دیدار با مردم نجیب این شهرستان است.‌
وی افزود: امروز عزت و سربلندی همه ما، مدیون جان‌فشانی و ایثار شهدا است و امیدواریم در ادامه راه به‌منظور افزایش اعتماد مردم به نظام، گام‌های مؤثرتری برداریم.

استاندار سمنان بیان کرد: از امام جمعه دامغان و سایر ائمه جمعه این شهرستان و همچنین از علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤولان شهرستان، بابت همراهی و حضورشان سپاسگزارم.
هاشمی گفت: رهبر معظم انقلاب در سفر به شهرستان دامغان از پیشگامی مردم این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس و نیز ظرفیت‌های معنوی ارزشمند این خطه همچون وجود حوزه‌های علمیه و طلاب علوم دینی، به زیبایی یاد کرده‌اند.
وی عنوان کرد: تلاش داریم تا یک روز از هر هفته را با حضور در شهرستان‌ها در کنار مردم استان باشیم و از نزدیک و در کنار مردم از مشکلات آنان گره‌گشایی کنیم و در جهت تحقق شعار سال گام برداریم.
استاندار سمنان با بیان اینکه دامغان در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و ... دارای توانمندی‌های فراوان است، تصریح کرد: دامغان قطب تولید پسته استان سمنان و کشور است و باید تلاش کرد تا دغدغه‌های کشاورزان و باغ‌داران برطرف شود.
هاشمی با بیان اینکه با همکاری، وحدت و همدلی مردم و مسؤولان در راه رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد، اضافه کرد: اعتقاد دارم ائمه جمعه، عمود خیمه انقلاب در شهرهای استان هستند.
وی تأکید کرد: مشکلات شهرستانی و دغدغه‌های مطرح‌شده توسط مردم را طی کمیته‌ای که بعد از هر سفر شهرستانی تشکیل می‌شود، بررسی و رفع خواهیم کرد.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ما در استان سمنان، باب الرضا (ع) هستیم و بزرگ‌ترین توفیق ما خدمت به مردم و زائران این امام همام است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، امام جمعه دامغان نیز در این دیدار با بیان اینکه بی‌تردید جلب اعتماد مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: نظام ما مردمی است و مردم پشتیبان این نظام هستند.
وی با بیان اینکه انتصابات دولت مردمی رئیسی و تلاش‌های انجام‌شده طی چند هفته گذشته، موجب دلگرمی مردم است، گفت: از فرماندار و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی که برادرانه در کنار اینجانب هستند، صمیمانه تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/2568/س/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/323094/دغدغه‌های-کشاورزان-و-باغ‌داران-دامغانی-برطرف-شود
بستن   چاپ