پیام سپاهان
کلاس‌های حضوری کاشان با حداکثر 15دانش‌آموز برگزار می‌شود
پنجشنبه 1 مهر 1400 - 16:05:31
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


گروه استان‌ها - فرماندار کاشان با بیان اینکه 70 درصد فرهنگیان واکسن کرونا دریافت کردند، گفت: کلاس‌های حضوری با حداکثر 15 دانش‌آموز برگزار می‌شود. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، علی اکبر مرتضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تمهیدات پیش‌بینی شده در راستای تسریع در روند واکسیناسیون اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته تاکنون حدود 70 درصد فرهنگیان شهرستان کاشان واکسن دریافت کردند.
وی ضمن تأکید بر اقدام به واکسیناسیون از سوی شهروندان بر اساس گروه های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت افزود: لازم است دستگاه‌های متولی در این حوزه نیز تشویق و ترغیب به تزریق واکسن در دستور کار قرار دهند تا واکسیناسیون با سرعت بیشتری در کاشان ادامه پیدا کند.
فرماندار شهرستان کاشان ضمن تأکید بر الزام واکسیناسیون کارمندان در بخش های مختلف دولتی و عمومی ابراز داشت: برگزاری کلاس‌های حضوری مشروط به حضور حداکثر 15 دانش آموز است و مدیران مدارس شخصا موظف هستند تا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند و از ورود دانش آموزان بیمار و یا مشکوک به کرونا به مدرسه جلوگیری کنند.
بازگشایی مدارس خراسان رضوی از نیمه دوم آبان ماه / 24 هزار کلاس درس معلم ندارند550 کلاس درس در مناطق سیل‌زده گلستان بازسازی شدواقعیتی تلخ از 347 کلاس درس مختلط در استان خراسان جنوبی؛ مدارس دو نوبته بیرجند 6 برابر شد وی ضمن اشاره به شناسایی اماکن آموزشی غیرفعال توسط بخشداران شهرستان کاشان گفت: با شناسایی این اماکن در راستای جلوگیری از استهلاک با هماهنگی شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان و با نظر شورای شهر و روستا جهت استفاده‌های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی به دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا واگذار می‌شود.
مرتضایی ضمن اشاره به سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان تصریح کرد: اگر در شرایط فعلی امکان پرداخت این موضوع برای والدین امکان‌پذیر نباشد اعتبار و بودجه‌ای در نظر گرفته شده و سهم قابل توجهی نیز از سوی خیران تأمین می‌شود تا از این نظر والدین دغدغه‌ای نداشته باشند.
انتهای پیام/801/س

http://www.sepahannews.ir/fa/News/319327/کلاس‌های-حضوری-کاشان-با-حداکثر-15دانش‌آموز-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ