پیام سپاهان
نماز جمعه فردا دوم مهر ماه در مهاباد برگزار نمی‌شود
پنجشنبه 1 مهر 1400 - 16:00:11
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد اظهار داشت: به دلیل شرایط قرمز مقابله با بیماری کووید- 19 و ورود نوع جدید از این ویروس به کشور، سلامت شهروندان در اولویت قرار دارد از اینرو نماز جمعه این هفته نیز برگزار نخواهد شد.
وی اضافه کرد: برگزاری هرگونه تجمع از راه‌های انتقال ویروس کرونا است بنابراین با تصمیم مجمع روحانیون و با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا، مساجد و اماکن مذهبی برای هشتمین هفته متوالی تعطیل است.
امام جمعه مهاباد با بیان اینکه انتظار داریم روحانیون و ماموستا‌ها این موضوع مهم را رعایت کنند، افزود: شهروندان نیز در رعایت کردن فاصله گذاری اجتماعی و همچنان استفاده از ماسک اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
ماموستا امامی تاکید کرد: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم بتوان با کمترین تلفات ویروس را مهار کنیم.
وی همچنین ضمن ابزار نگرانی از شیوع دوباره کرونا نیز بیان کرد: برای جلوگیری از همه گیری و کنترل مرگ و میر ناشی از این بیماری ضروری است همه سالمندان طبق اولویت بندی‌های انجام شده، نسبت به دریافت واکسن اقدام کرده و زمینه سلامت خود و اطرافیان را فراهم کنند.
انتهای پیام/ ج

http://www.sepahannews.ir/fa/News/319308/نماز-جمعه-فردا-دوم-مهر-ماه-در-مهاباد-برگزار-نمی‌شود
بستن   چاپ