پیام سپاهان
در واکسیناسیون سربازان وظیفه پیشتاز هستیم
پنجشنبه 1 مهر 1400 - 15:54:26
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سلامتی سربازان در اولویت است از پیشتاز بودن این فرماندهی در واکسیناسیون سربازان وظیفه در سراسر استان خبر داد.
به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایوب گرامی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان اولین مجموعه انتظامی در کشور بود که همزمان با شروع رسمی واکسیناسیون کارکنان شاغل، نسبت به واکسیناسیون سربازان وظیفه هم اقدام کرد.
وی با تقدیر از تلاش معاونت بهداشت، درمان و امداد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در حفظ سلامت کارکنان در دروان کرونا، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته بیشتر کارکنان کادر و وظیفه پلیس اصفهان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده و به مرور و بر اساس نوبت تعیین شده دوز دوم را نیز دریافت خواهند کرد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه ایمنی سربازان در اولویت قرار دارد ادامه داد: مجموعه انتظامی استان اصفهان در ارائه خدمات به ویژه خدمات در حوزه سلامت و درمان هیچ تفاوتی بین کارکنان کادر و وظیفه قائل نیست و همه کارکنان به طور مساوی از امکانات و خدمات بهره مند می‌شوند.
سرهنگ گرامی گفت: با توجه به اینکه پزشکان اعلام کردند واکسن زدن به منزله ایمنی صددرصدی در برابر بیماری نیست و تا زمانی که همه مردم کشور واکسینه نشدند باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود به همین منظور بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط کارکنان نظیر زدن ماسک، ضدعفونی دست‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی نظارت‌های دقیقی صورت می‌گیرد تا انشا الله در برابر این بیماری مصون شوند.
کد خبر 524225

http://www.sepahannews.ir/fa/News/319286/در-واکسیناسیون-سربازان-وظیفه-پیشتاز-هستیم
بستن   چاپ