پیام سپاهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: تعاونی های کارآمد، مسیر توسعه را هموار می کنند
چهارشنبه 31 شهريور 1400 - 05:45:31
وزارت رفاه
پیام سپاهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در نشست ستاد عالی توسعه تعاون استان که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد، اظهار داشت: فراهم سازی زمینه رشد تعاونی های کارآمد، کمک شایانی به توسعه همه جانبه جوامع است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، در این نشست که روسای سازمان های جهاد کشاورزی، صمت، بانک توسعه تعاون، شرکت شهرکها، اتاق تعاون و کارشناسان تعدادی از دستگاه های اجرایی حضور داشتند، برهان صلواتی خواستار حمایت مدیران دولتی از تعاونگران شد و گفت: این حمایت‌ها، کمک بزرگی به تعاونگران برای نقش آفرینی در تحقق سهم 25 درصدی اقتصادی کشور است.
صلواتی سپس با ارائه گزارشی از فعالیت تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستان های بیجار، دیواندره و مریوان و ابراز خرسندی از عملکرد این تعاونی‌ها، افزود: خوشبختانه امروز تعاونگران پیشقراول و پیشقدم در توسعه این شهرستان ها شدند.
در این نشست مدیران تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستان های بیجار، مریوان و دیواندره گزارشی از فعالیت انجام شده در شهرستانهای محل فعالیت خود را تشریح و بر همکاری و مشارکت در روند توسعه استان و شهرستان اعلام آمادگی کردند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
30 شهریور 1400 13:43
کد خبر : 245,771
کلیدواژه ها: برهان صلواتی,مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان,تعاونی های کارآمد
نظرات بینندگان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/318584/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-کردستان--تعاونی-های-کارآمد،-مسیر-توسعه-را-هموار-می-کنند
بستن   چاپ