پیام سپاهان
ارائه خدمات واکسیناسیون در مهاباد 16 ساعته شد
سه شنبه 30 شهريور 1400 - 12:36:44
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


بهاء الدین حسینی رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: پایگاه خودرویی واکسیناسیون این شهرستان که تا چندی پیش از صبح تا ظهر خدمات ارائه می‌کرد، از ده روز قبل و با همکاری مرکز بهداشت و مشارکت هلال احمر برای اولین بار بعد از مرکز استان بصورت 16 ساعته، خدمات واکسن ارائه می‌کند.
حسینی افزود: طبق ارزیابی و تجارب قبلی در مراکز و پایگاه‌های تجمیعی شهرستان روزانه بیش از 4 هزار نفر از شهروندان واکسن خود را دریافت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون واکسن کافی در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته و مشکلی در قبال کمبود واکسن در سطح شهرستان وجود ندارد، اضافه کرد: در حال حاضر هفت پایگاه واکسیناسیون در سطح شهرستان راه اندازی شده و یک پایگاه نیز به صورت خودرویی نسبت به تزریق شهروندان اقدام می‌کنند.
این مقام مسئول اذعان کرد: شهروندان که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.
انتهای پیام / س خ 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/318530/ارائه-خدمات-واکسیناسیون-در-مهاباد-16-ساعته-شد
بستن   چاپ