پیام سپاهان
تاکید فرماندار ری بر ضرورت تمایز بین نظارت و اجرا در مدیریت شهری
سه شنبه 30 شهريور 1400 - 12:34:41
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


آئین تکریم و معارفه شهردار حسن آباد فشافویه با حضور حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، طاهری نسب مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، امام جمعه و بخشدار فشافویه، رئیس حوزه قضایی بخش فشافویه، اعضای شورای اسلامی شهر حسن آباد و سایر مسئولین برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین تکریم و معارفه شهردار حسن آباد فشافویه گفت: شوراهای اسلامی امانت دار رای مردم هستند و می بایست در هر تصمیم و اقدامی منافع عمومی را مدنظر قرار دهند و انتخاب شهردار کارآمد و متخصص از سوی شوراهای اسلامی شهر در حفظ و صیانت از منافع عمومی تاثیر بسزایی دارد.
او ادامه داد:وظیفه شورای اسلامی شهر نظارت بر اجرای قوانین و نحوه خدمات رسانی به مردم است و شهرداری نیز وظیفه اجرایی دارد و بایستی بین نظارت و اجرا تمایز قائل شد تا به روند توسعه و پیشرفت شهر آسیب وارد نشود.
توکلی افزود: شهر حسن آباد فشافویه اولین شهر از توابع شهرستان ری است که در بیش از 4 دهه پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات ارزشمند و ماندگاری به مردم شریف این شهر ارائه شده است. اگرچه تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله زیادی است.توسعه و پویایی شهر تنها با تدوین برنامه ای منسجم از سوی شورای اسلامی و اقدامات خلاقانه و بروز توسط شهرداری میسر میشود و در این راستا توجه به مطالبات مردم و مردمی بودن از همیت ویژه ای برخوردار است.
توکلی تاکید کرد: شورای اسلامی و شهرداری حسن آباد فشافویه با استفاده از بودجه های ملی و استانی راه اندازی کمربندی، ایجاد ایستگاه دوم آتشنشانی و ارتقاء سطح آگاهی در حوزه حقوق شهروندی و برنامه ریزی دقیق در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و رضایتمندی مردم و همچنین شناسایی نقاط کم برخوردار حوزه شهری، جلوگیری از جذب نیروی انسانی بدون سیر مراحل قانونی چ، دلسوزی در روند احقاق مطالبات مردمی و نظارت بر نحوه اجرای پروژه ها بدون دخالت در امور جاری و چگونگی تفکیک های متعدد بدون آماده سازی و ایجاد سرانه در این شهر را بعنوان اولویت و نقشه راه قرار دهند.
گفتنی است با حکم استاندار تهران، شیرزاد یعقوبی بعنوان شهردار حسن آباد فشافویه منصوب شد.

پیام سپاهان

پیام سپاهان

پیام سپاهان

پیام سپاهان


http://www.sepahannews.ir/fa/News/318521/تاکید-فرماندار-ری-بر-ضرورت-تمایز-بین-نظارت-و-اجرا-در-مدیریت-شهری
بستن   چاپ