پیام سپاهان
رنگ و بوی پاییز در بوستان‌ها و معابر مهاباد/ کاشت بیش از 25 هزار گل زینتی
سه شنبه 30 شهريور 1400 - 12:30:38
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


سردار کریمی مسئول واحد فضای سبز شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: با نزدیک شدن به فصل پاییز و در راستای زیباسازی چهره شهر، افزایش طراوت و ارتقاء روحیه نشاط شهروندان، کاشت انواع گل‌های فصلی پاییزی آغاز شد.
کریمی از جمع آوری گل‌های تابستانی و آغاز کاشت گل‌های پاییزی در سطح شهر خبر داد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و برای ارتقاء سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای سبز شهری، پیش از فرارسیدن فصل پاییز، کاشت گل‌های پاییزه شامل گل کلم زینتی و گل داوودی، رنگ و بوی پاییزی به شهر می‌بخشند.
وی با بیان اینکه کاشت بیش از ٢٠ هزار گلدان گل کلم زینتی و بیش از ٥ هزار بوته گل داوودی در بلوار‌های سطح شهر آغاز شده است ، خاطرنشان کرد: گل کلم زینتی و داودی از جمله گل‌های پاییزه هستند که با شرایط آب و هوایی این شهر در فصل سرما سازگار می‌باشند.
مسئول فضای سبز شهرداری مهاباد در پایان با بیان اینکه طبق سال‌های گذشته در نیمه دوم سال، چندین نوبت گلکاری انجام می‌شود، اضافه کرد: طبق جدول زمان بندی شده عملیات گسترده باغبانی در بوستان‌ها و عرصه‌های سبز معابر و میادین شهر در حال انجام است تا شاهد استمرار طراوت، زیبایی و سرسبزی در نقاط مختلف شهر باشیم.
انتهای پیام/ج

http://www.sepahannews.ir/fa/News/318501/رنگ-و-بوی-پاییز-در-بوستان‌ها-و-معابر-مهاباد--کاشت-بیش-از-25-هزار-گل-زینتی
بستن   چاپ