پیام سپاهان
امام جمعه مهاباد: دفاع مقدس شکست دنیای استکبار از ایران اسلامی بود
سه شنبه 30 شهريور 1400 - 12:29:54
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


ماموستا عبدالسلام امامی روز سه شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در مهاباد افزود: نظام نوپای جمهوری اسلامی در دوران جنگ تحمیلی در جهان تنها بود و با اتکا بر جوانان و مردم عادی توانست جنگ با ده ها کشور دشمن را با پیروزی به اتمام برساند.
وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی بر خلاف تمام جنگ های جهان حتی یک وجب از خاک میهن ما به دست صدام و رژیم بعث نیفتاد و رزمندگان ما خاک میهن خود را با اقتدار حفظ کردند.
امام جمعه مهاباد دفاع مقدس را دانشگاه تربیت نسل های امروزی و آینده دانست و اظهار کرد: در قرآن نیز به صراحت آمده که تمام رشادت و از خودگذشتی رزمندگان نزد خداوند دارای پاداش اخروی بوده و هیج عملی در پیشگاه خدای تعالی مخفی نمی ماند.
ماموستا امامی با تسلیت فوت امام جمعه سابق مهاباد اشاره کرد و گفت: "ماموستا ملاقادر سهرابی" جزء چهره های انقلابی و ماندگار منطقه بود که عمر را برای خدمت به مردم در جایگاه قضاوت و همچنین خطیب مردم به پایان رسانید.
به گزارش ایرنا، 2 هزار و 700 نفر از پیشکسوتان هشت سال دوران جنگ تحمیلی در این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس مورد تکریم قرار گرفتند.
در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد به همین مناسبت در تقویم جمهوری اسلامی اسلامی 31 شهریور تا 6 مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
مهاباد با 240 هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و در دوران دفاع قدس 750 شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است.
برچسب‌ها مهاباد دفاع مقدس آذربایجان غربی شهید هفته دفاع مقدس

http://www.sepahannews.ir/fa/News/318496/امام-جمعه-مهاباد--دفاع-مقدس-شکست-دنیای-استکبار-از-ایران-اسلامی-بود
بستن   چاپ