پیام سپاهان
سیستم عامل های جدید اپل چه ساعتی منتشر می‌شوند؟
دوشنبه 29 شهريور 1400 - 23:11:21
پیام سپاهان - سخت افزار / هفته‌ی پیش شرکت اپل در رویداد California Streaming خود اعلام کرد که دستگاه‌های iOS 15، iPadOS 15 و سایر به روزرسانی‌های مرتبط با دستگا‌ه‌های اپل در تاریخ 20 سپتامبر در دسترس تمامی کاربران خواهد بود. نسخه‌ی جدید این سیستم‌ عامل‌ها را می‌توان به عنوان یک نسخه‌ی کاملا متفاوت در نظر گرفت چرا که بسیاری از ویژگی‌های اصلی سابق و ویژگی‌های جدید را با هم ارائه می‌کند. اگر شما هم مشتاقانه منتظر دانلود و نصب جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل های جدید اپل بر روی دستگاه‌های خود هستید، در ادامه می‌توانید جدول زمانی عرضه‌ی آن در مناطق مختلف جهان را ببینید. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
ساعت انتشار سیستم عامل های جدید اپل
اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید (مخصوصا کاربران ایرانی) این است که این سیستم‌ عامل‌ها امروز (یعنی 29 شهریور) در دستگاه‌های شما ظاهر خواهد شد و ساعت آن با توجه به منطقه‌ی زمانی کشور تقریبا نزدیک به 10 شب خواهد بود. سال گذشته شاهد تاخیری 2 روزه برای انتشار نسخه‌های جدید سیستم عامل‌ها بودیم اما آنطور که پیداست، امسال خبری از تاخیر نخواهد بود. در ادامه می‌توانید جدول زمانی تعیین شده برای انتشار سیستم‌ عامل‌های جدید اپل را در هر منطقه‌ی زمانی مشاهده کنید.

پیام سپاهان

جدول فوق لیستی از شهرها و زمان مربوط به آن‌ها را نمایش می‌دهد. کافی است محل سکونت خود را در آن پیدا کرده و زمان ذکر شده در مقابل آن را به خاطر بسپارید. اگر شهر یا کشور خود را در جدول پیدا نمی‌کنید، کافی است یکی از کشورهای همسایه و شهرهای آن را ببینید و اختلاف ساعتی نیم ساعته را برای خود محاسبه کنید. اگر برای دیدن نام شهرها با مشکل رو به رو هستید، کافیست بر روی آن بزرگ‌نمایی انجام دهید.
نکته: اگر در ابتدای کار با خطا مواجه شدید، مشکلی نیست. احتمالا بسیاری از کاربران در همان ابتدای امر اقدام به دانلود و نصب این سیستم عامل‌ها می‌کنند و طبیعی است که با وجود حجم زیاد درخواست‌ها، این پروسه با مشکل رو به رو شود. بنابراین بهتر است صبر کنید و منتظر بمانید که موج اول درخواست‌ها گذر کرده و دوباره امتحان کنید. دستگاه‌های آیفون 13 و آیپد مینی 6 به صورت پیش فرض این سیستم عامل‌ها را در خود دارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/318275/سیستم-عامل-های-جدید-اپل-چه-ساعتی-منتشر-می‌شوند؟
بستن   چاپ