پیام سپاهان
ساخت بازی جدید Star Wars توسط Quantic Dream
دوشنبه 29 شهريور 1400 - 23:10:03
پیام سپاهان - سخت افزار / به گفته Dualshockers، به «تام هندرسون» (Tom Henderson) گزارش داده شده که ساخت بازی جدید Star Wars توسط Quantic Dream در راه است و برای آماده شدن و عرضه به 18 ماه زمان نیاز دارد. برای جزییات بیشتر این خبر در ادامه با ما همراه باشید.
نویسنده Dualshockers به نقل از منبع آگاه تام هندرسون، درباره احتمال ساخت یک بازی جدید از عنوان محبوب «استار وارز» (Star Wars) خبر داد. شایعات مطرح شده در جامعه توسعه دهندگان فرانسوی نشان می‌دهد که این عنوان به تازگی مراحل توسعه کامل خود را در چند ماه گذشته آغاز کرده است و به حدود 18 ماه زمان برای اتمام و عرضه نیاز دارد. البته این زمان هنوز به طور قطعی مشخص نشده؛ اما، این خبر به شکل تصویری در پست صفحه رسمی توییتر تام هندرسون ارائه شده که نشان می‌دهد استودیو «کوانتیک دریم» (Quantic Dream) روی یک بازی جدید از سری Star Wars کار می‌کند. شما می‌توانید تصویر پست منتشر شده از هندرسون را در پایین مشاهده کنید:

پیام سپاهان

کوانتیک دریم استودیویی است که از سال 1997 بازی‌های داستانی تولید می‌کند و تمرکز اصلی آن‌ها تا به امروز تجربیات سینمایی بوده است که در آن تصمیمات بازیکن جریان داستان را تغییر می‌دهد. بزرگ‌ترین موفقیت آن‌ها شامل بازی‌هایی مانند Heavy Rain و Detroit: Become Human است. این بازی‌ها تا زمانی که چندی پیش به رایانه‌های شخصی منتقل نشده بودند، در کنار عناوین دیگر این استودیو مانند Beyond: Two Souls، انحصاری پلی استیشن بودند.
بازی جدید AAA کوانتیک دریم
به تازگی، یک پست شغلی توسط این استودیو مطرح شده که تایید می‌کند آن‌ها در حال توسعه بازی AAA بعدی خود هستند. به نظر می‌رسد این بازی در حال تولید، در واقع یک عنوان اکشن ماجراجویی است. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا این بازی تجربه‌ای شبیه به Detroit: Become Human (که به عنوان اکشن ماجراجویی طبقه بندی می‌شود) است یا با عنوانی روبرو هستیم که قبلا ندیده‌ایم.

پیام سپاهان

در همین حال، در جبهه جنگ ستارگان‌، می‌توانیم این بازی جدید را به لیست بازی‌هایی که در حال توسعه از این فرانچایز هستند، اضافه کنیم. بازی‌های دیگری که در حال توسعه هستند، عبارتند از Knights of the Old Republic Remake، بازی جهان باز توسط «یوبی سافت» Ubisoft و LEGO Star Wars: The Skywalker Saga. البته یک عنوان دیگر نیز در این میان وجود دارد که فقط درباره آن گمانه زنی‌هایی صورت گرفته که هنوز جوابی برای آن‌ها وجود ندارد. مدتی است که شایعات مربوط به دنباله Jedi: Fallen Order را می‌شنویم که البته خبر عجیبی نیست؛ زیرا Jedi: Fallen Order عنوان دومین بازی پرفروش را بیش از 12 ماه در اختیار داشته است.
با این حال‌، هنوز هیچ اعلام رسمی در این مورد انجام نشده است. باید منتظر خبرهای بعدی باشیم. نظر شما درباره ساخت بازی جدید Star Wars چیست؟ به نظر شما این نسخه جدید از چه نوع سبک و داستان پیروی خواهد کرد؟ نظراتتان را برای ما بنویسید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/318268/ساخت-بازی-جدید-Star-Wars-توسط-Quantic-Dream
بستن   چاپ