پیام سپاهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خواستار شد: کمیته مقررات زدایی و مبارزه با فساد تشکیل شود
دوشنبه 29 شهريور 1400 - 09:04:11
وزارت رفاه
پیام سپاهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خواستار تشکیل، فعال سازی و ارائه گزارش از عملکرد کمیته مقررات زدایی و مبارزه با فساد در دستگاه های تابعه وزارت در استان هرمزگان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان هادی ابراهیمی اظهارداشت: یکی از شعارهای محوری دولت سیزدهم مبارزه با فساد است و قطعا محوری ترین راه نیز برای گسترش عدالت و رفاه اجتماعی مبارزه با فساد است.
وی افزود: با توجه به این که مقام عالی وزارت مبارزه با فساد را به تبعیت ریاست جمهور سر لوحه کار وزارتخانه قرار داده است نیاز است سازمان ها و ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌ها و شهرستان ها نیز نسبت به این امر حساس باشند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: حداقلی ترین کاری که می توان در راستای مبارزه با فساد انجام داد تشکیل کمیته ای برای این امر است اما باید این کمیته فعال شده و گزارش ‌کار و تصمیم گیری های آن در جلسه شورای مدیران ارائه شود.
ابراهیمی تاکید کرد: مدیران، کارمندان و ارباب رجوع به خوبی قوانین دست و پاگیر و زائد و بسترهای فساد زا را می شناسند و برای پیشبرد اهداف در راستای مبارزه با فساد و مقررات زدایی بایستی از نظر آن ها نیز استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: حذف قوانین زائد و دست و پاگیر و سبک کردن بروکراسی اداری قطعا می تواند موجب افزایش سرعت کار ادارات و سازمان ها و رضایتمندی مردم و جامعه هدف شود و این بحث نیز با تشکیل کمیته ای بایست دنبال شود.
29 شهریور 1400 08:43
کد خبر : 245,679
کلیدواژه ها: کمیته مقررات زدایی و مبارزه با فساد,هادی ابراهیمی,مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان
نظرات بینندگان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/318041/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-هرمزگان-خواستار-شد--کمیته-مقررات-زدایی-و-مبارزه-با-فساد-تشکیل-شود
بستن   چاپ