پیام سپاهان
مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان خبر داد
برنامه‌ریزی 20 پروازِ اربعین از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان
يکشنبه 28 شهريور 1400 - 14:44:07
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از آمادگی این فرودگاه برای پروازهای اربعین خبر داد و گفت: تاکنون 20 پرواز ورودی و خروجی در مسیرهای نجف-اصفهان، نجف - بغداد و اصفهان-بغداد در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برنامه ریزی شده است.

حسن امجدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آمادگی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و انجام پرواز طی اربعین امسال، اظهار کرد: در آستانه ایام اربعین حسینی، برخی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی، مانند معراج، وارش و ... اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده از اصفهان به نجف، بغداد و بالعکس، از 29 شهریور تا 7 مهر ماه کرده‌اند.
وی افزود: تاکنون 20 پرواز ورودی و خروجی در مسیرهای نجف-اصفهان،نجف- بغداد و اصفهان-بغداد در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برنامه ریزی شده است.
به گفته امجدی، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان همانند فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد، تبریز، شیراز و اهواز از فرودگاه‌های تایید شده کشور برای انجام پروازهای اربعین است.
وی درباره شرایط پروازهای زائران و سفر هوایی اربعین، گفت: داشتن کارت واکسیناسیون هر دو دوز، ویزای کشور عراق و ارائه تست منفی pcr (72 ساعت قبل از پرواز) توسط مسافران الزامی است.
مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان، تاکید کرد: با توجه به اینکه در فرودگاه اصفهان و فرودگاه‌های کشور عراق امکان صدور ویزا میسر نیست، مسافران حتما باید پیش از عزیمت به فرودگاه نسبت به دریافت ویزا از مراجع ذیصلاح اقدام کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/317723/برنامه‌ریزی-20-پروازِ-اربعین-از-فرودگاه-شهید-بهشتی-اصفهان
بستن   چاپ