پیام سپاهان
تصاویر رندر گلکسی تب A8 سامسونگ منتشر شد
يکشنبه 28 شهريور 1400 - 05:10:52
پیام سپاهان - زومیت / جدیدترین تصاویر منتشر‌شده از رندر Galaxy Tab A8 2021 سامسونگ اطلاعات جدیدی از این تبلت دراختیار ما قرار می‌دهند.
بازار تبلت‌های اندرویدی در دوران خاصی قرار دارد و سامسونگ یکی از سازندگانی است که به‌طور مداوم محصولات متنوع و جدیدی در این بخش ارائه می‌کند. ظاهرا مدل میان‌رده جدیدی با نام Galaxy Tab A8 2021 در دست ساخت است و اکنون به‌لطف رندرهای OnLeaks و 91Mobiles، می‌توانیم برای اولین‌بار به این دستگاه نگاه کنیم.
به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، گلکسی تب A8 قرار است جایگزین گلکسی تب A7 باشد و مانند این دستگاه از نمایشگر 10٫4 اینچی LCD با رزولوشن FHD+ استفاده کند. بدنه این تبلت از آلومینیوم ساخته شده و ابعاد آن 246٫7 در 161٫8 در 6٫9 میلی‌متر خواهد بود. در پنل پشتی نیز، یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

پیام سپاهان

پیام سپاهان

پیام سپاهان

همچنین، گلکسی تب A8 به چهار بلندگو و جک هدفون و درگاه USB-C مجهز است. درضمن، این دستگاه در دو نسخه Wi-Fi و LTE روانه بازار خواهد شد. بقیه مشخصات این دستگاه هنوز در این مرحله تأیید نشده است؛ بنابراین، باید منتظر بمانیم تا سرنخ های دیگری پیدا شود و بتوان به اطلاعات بیشتری دست پیدا کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/317512/تصاویر-رندر-گلکسی-تب-A8-سامسونگ-منتشر-شد
بستن   چاپ