پیام سپاهان
سوانح رانندگی در اصفهان 14 مصدوم داشت
شنبه 27 شهريور 1400 - 09:55:44
پیام سپاهان - اصفهان- برخورد بین 2 دستگاه خودرو در شهر اصفهان و حادثه رانندگی در جاده دیزیچه به زرین شهر جمعه شب گذشته و بامداد شنبه در مجموع 14 تن مصدوم داشت.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 22 و 46 دقیقه شب گذشته2 دستگاه خودروی سواری در خیابان هاتف شهر اصفهان با یکدیگر برخورد کردند که پس از اعلام به اورژانس پیش بیمارستانی سه دستگاه آمبولانس راهی محل حادثه شدند.
غفور راستین افزود: این سانحه رانندگی پنج مصدوم شامل 2 مرد، یک زن، یک دختر بچه و یک پسربچه داشت که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شدند.
وی درباره حادثه تصادف 2 دستگاه خودرو در کیلومتر 3 جاده دیزیچه به زرین شهر نیز بیان کرد: این حادثه ساعت 1 و 58 دقیقه بامداد امروز به اورژانس 115 اعلام و سه واحد امدادی از این مدیریت به محل اعزام شدند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در این حادثه رانندگی 9 نفر شامل سه مرد، سه زن و سه دختر بچه دچار مصدومیت شدند که پس از رسیدگی های اولیه در محل سانحه، توسط واحدهای امدادی به بیمارستان محمد رسول الله(ص) مبارکه منتقل شدند.
علت بروز این حوادث توسط پلیس در دست بررسی است.
دیزیچه شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان مبارکه در جنوب غربی استان اصفهان است.
براساس آمار اعلامی از سوی سازمان پزشکی قانونی اصفهان، در چهار ماه نخست امسال قربانیان ناشی از تصادفات رانندگی در این استان رشد 11.4 درصدی داشته است.
همچنین در چهار ماه ابتدایی امسال هفت هزار و 801 مصدوم ناشی از حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 17.1 درصد رشد داشته است.
بررسی های کارشناسی حوادث ترافیکی نیز نشان می‌دهد مصدومان تصادفات شهری در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
برچسب‌ها
حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور تصادف شهری اصفهان تصادفات جاده ای

http://www.sepahannews.ir/fa/News/317328/سوانح-رانندگی-در-اصفهان-14-مصدوم-داشت
بستن   چاپ