پیام سپاهان
غرق‌شدگی 2 کودک در استخر باغ قهدریجان / عملیات احیا بی‌نتیجه ماند
شنبه 27 شهريور 1400 - 06:32:09
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


عباس عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه غرق‌شدگی در استخر باغ، اظهار داشت: حدود ساعت 15 بعد از ظهر امروز طی تماس تلفنی با اتاق فرمان 115 اصفهان، این حادثه به مرکز اورژانس اصفهان خبر داده شد.
سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان با اشاره به اینکه این حادثه در قهدریجان اتفاق افتاد و 2 کد آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل حادثه اعزام شد، افزود: پس از بررسی‌های اولیه، مشخص شد که در این حادثه یک پسر بچه 3 ساله و یک دختر بچه 4 ساله غرق شده بودند.
وی با اشاره به انجام عملیات احیا حین انتقال به بیمارستان امام فلاورجان گفت: تکنسین‌های اورژانس تمام تلاش خود را برای نجات این دو کودک انجام دادند و به محض رسیدن در صحنه عملیات احیای قلبی و ریوی را آغاز کردند و در طی مسیر نیز عملیات احیا را تا بیمارستان ادامه دادند اما تلاش امدادگران اورژانس بی‌ثمر بود.
عابدی بیان کرد: از خانواده‌ها درخواست داریم در تفریحات آخر تابستان بیشتر مراقب فرزندان‌شان باشند و کودکان را از اطراف استخرها، دریاچه‌ها و پرتگاه‌ها دور نگه دارند، خطر غرق‌شدگی کودکان به دلیل قد کوتاه و جثه کوچک آن‌ها در آب‌های کم عمق نیز وجود دارد.
انتهای پیام/63101/ق20/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/317290/غرق‌شدگی-2-کودک-در-استخر-باغ-قهدریجان---عملیات-احیا-بی‌نتیجه-ماند
بستن   چاپ