پیام سپاهان
نینتندو روی کنترلر جدیدی برای کنسول سوییچ کار می‌کند
شنبه 27 شهريور 1400 - 00:03:06
پیام سپاهان - گیم فا / کمپانی نینتندو در حال ساخت کنترلر جدیدی برای کنسول نینتندو سوییچ است که از این کنترلر جدید در 6 ماه آینده رونمایی می‌شود.
وجود کنترلر جدید نینتندو سوییچ، در پرونده‌ای که به تازگی در FCC آمریکا ثبت شده است، مشخص شد. کمپانی نینتندو جزئیاتی از این کنترلر جدید ارائه نداد و از کمیسیون ارتباطات فدرال (Federal Communications Commission) درخواست کرد تا رونمایی رسمی، اطلاعاتی ندهد.
اسم این مدل جدید HAC-043 است و از آنجا که کنترلر قبلی سوییچ HAC-042 نامگذاری شد، انتظار می‌رود که این مدل هم کنترلری برای کنسول نینتندو سوییچ باشد.
شرکت نینتندو تقاضا کرده است که تا 180 روز پس از ثبت پرونده که از 25 شهریور 1400 (16 سپتامبر 2021) آغاز می‌گردد، اطلاعاتی همچون نمونه‌ی طراحی و عکس‌های این مدل جدید برای عموم فاش نشود.
نینتندو در نامه‌ی خطاب به FCC نوشت: «این پرونده شامل اطلاعات تکنیکی است که ثبت رسمی شرکت هستند که در صورت فاش شدن، باعث مشکلاتی برای کمپانی می‌شوند.»
گزارشاتی از اضافه شدن بازی‌های پلتفرم Game Boy به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ (Nintendo Switch Online) وجود دارد. در نتیجه شاید کنترلر جدید، ظاهری نزدیک به کنترلر Game Boy داشته باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/317252/نینتندو-روی-کنترلر-جدیدی-برای-کنسول-سوییچ-کار-می‌کند
بستن   چاپ