پیام سپاهان
علیرضا بوژمهرانی سرپرست شهرداری اصفهان شد
جمعه 15 مرداد 1400 - 04:56:24
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز در شروع به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان، برای انتخاب سرپرست شهرداری رأی‌گیری شد که در پایان علیرضا بوژمهرانی با 11 رأی برای این سمت انتخاب شد.
بوژمهرانی سابقه سرپرست شهرداری و مدیر امور مالی شهرداری را در کارنامه خود دارد و اکنون مدیرکل حسابرسی و مدیر واحد خزانه‌داری شهرداری اصفهان است.
اختیارات تا انتخاب شهردار به سرپرست تفویض و اداره امور شهرداری به وی سپرده شد.
علیرضا بوژمهرانی اظهار داشت: از سال 1371 در شهرداری فعالیت دارم و قبل از آن امور مالی را در سپاه پاسداران و وزارت کشور انجام داده‌ام.
سرپرست شهرداری اصفهان در ادامه ضمن تبریک انتخاب اعضای جدید شورای شهر افزود: امیدوارم این انتخاب برای مردم خیر و برکت همراه داشته باشد و شهروندان به هر آنچه مستحق آن هستند برسند.
وی در ادامه بیان داشت: با توجه به مباحثی که از سوی اعضا مطرح شد، در نخستین اقدام شهر را برای استقبال از ایام محرم آماده خواهیم کرد.
همچنین در ابتدای جلسه محمد نورصالحی ضمن تشکر برای انتخاب وی به عنوان رئیس شورای شهر اصفهان اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی مورد نیاز شهرداری در اولویت شورا است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه‌ داد: متعهد هستیم با همدلی و هم‌افزایی تلاش خود را در مسیر پیشرفت شهر به کار ببریم؛ امیدوارم بتوانیم به همین وحدت انتخابات کمسیون‌ها را نیز برگزار کنیم و فردی مناسب را به عنوان شهردار برای اصفهان انتخاب کنیم.
وی در پایان از زحمات نوروزی شهردار پیشین اصفهان و شورای شهر پنجم تشکر کرد.
در ادامه این نشست تفویض اختیارات سرپرست شهرداری، با قرائت بندها و رأی‌گیری اعضا انجام شد.
انتهای پیام/63126/ح10/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302422/علیرضا-بوژمهرانی-سرپرست-شهرداری-اصفهان-شد
بستن   چاپ