پیام سپاهان
جو اصفهان همچنان ناپایدار است
جمعه 15 مرداد 1400 - 04:48:59
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده گفت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز و فردا در استان اصفهان است.
او افزود: بر این اساس در اکثر مناطق، آسمان کمی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.
کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: با گذر موج ناپایدار ضعیف احتمال بارش‌های پراکنده و رعد و برق در مناطق جنوبی و غربی استان وجود دارد.
او با اشاره به توقف روند کاهشی دما و آغاز روند افزایشی آن در اصفهان ابراز داشت: طی 24 ساعت آینده میانگین دمای هوا در استان بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت.
هنرمند با بیان اینکه طی 24 ساعت آینده بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین 37 و 23 درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است، ابراز داشت: در این بازه زمانی کاشان 41 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای 13 درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.
او با اشاره به بارش‌های اخیر در استان اصفهان ادامه داد: بارش‌ها در ایستگاه‌های علویجه، فریدون‌شهر و نجف‌آباد کمتر از یک میلی‌متر گزارش شده است.
انتهای پیام/م

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302390/جو-اصفهان-همچنان-ناپایدار-است
بستن   چاپ