پیام سپاهان
نماز جمعه فردا در مهاباد برگزار نمی‌شود
جمعه 15 مرداد 1400 - 04:46:44
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: با توجه به بازگشت شهرستان مهاباد به وضعیت قرمز کرونایی و در اولویت بودن حفظ سلامتی نمازگزاران، نماز جمعه فردا 15 مرداد ماه در مهاباد برگزار نمی‌شود.
ماموستا امامی افزود: بنا بر اعلام ستاد مقابله با کرونای مهاباد اگر دستورالعمل‌های بهدشتی به دقت رعایت شود، می‌توانیم به وضعیت مطلوب‌تر برسیم، در غیر این صورت دوباره محدودیت‌های سختگیرانه و حداکثری بر می‌گردد.
بیشتر بخوانید
مهاباد قرمز شد او با بیان اینکه هم اکنون در شرایط جنگی مقابله با کرونا قرار داریم، تصریح کرد: ماموستا‌ها در دفاتر ثبت ازدواج نیز باید به صورت جدی به زوج‌ها به برگزار نکردن تجمع و مراسم‌های عروسی در وضعیت کنونی تاکید کنند.
امام جمعه مهاباد در خصوص برگزاری یا برگزار نشدن نماز جمعه در هفته‌های آینده، گفت: ستاد مبارزه با کرونا در این مورد تصمیم گیری می‌کند که نتیجه آن به اطلاع عموم خواهد رسید.
در طول یک هفته گذشته تعداد بیماران و قربانیان مبتلا به کرونا در مهاباد افزایش یافته و همین امر موجب نگرانی مسئولان و شهروندان شده است.
انتهای پیام/ج

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302377/نماز-جمعه-فردا-در-مهاباد-برگزار-نمی‌شود
بستن   چاپ