پیام سپاهان
اختصاص 46 میلیارد ریال به ورزش نجف آباد
جمعه 15 مرداد 1400 - 04:45:32
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد امین موحد رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: 9 پروژه شامل سالن ورزشی شهید یزدانی، خانه جوان، سالن ورزشی باستانی، تکمیل فنس‌های زمین ساحلی مجموعه آزادی، زیباسازی و بازسازی فضای زمین چمن مجموعه آزادی و ساختمان هیات فوتبال، چمن مصنوعی و خانه کشتی شهر دهق در نجف آباد در حال اجراست.
او بیانکرد: خانه جوان در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و زیربنای 500 مترمربع و سالن شهید یزدانی در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و همچنین زمین چمن مصنوعی شهر دهق بزودی به بهره برداری می‌رسد.
موحد اضافه کرد: سالن صخره نوردی و سالن کلاس‌های آموزشی مجموعه ورزشی آزادی، دیواره‌های فلزی زمین ساحلی مجموعه ورزشی آزادی و زمین چمن مصنوعی شهر علویجه و خانه کشتی شهر دهق نیز آماده افتتاح است.
رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد با بیان ویژه بودن این شهرستان تصریح کرد: این موضوع تاثیر خاصی در اختصاص این میزان بودجه نداشته بلکه بدلیل تلاش در جهت توسعه ورزش در منطقه و کسب عناوین مهم استانی، کشوری و جهانی نجف آباد بوده است.
او اضافه کرد: زیباسازی استادیوم آزادی و مجموعه ورزشی انقلاب با کمک شهرداری، امسال در فهرست پروژه‌های عمرانی قرار گرفته است.
موحد یادآورشد: زمین چمن استادیوم آزادی که بعد از 25سال فعالیت در آستانه خشک شدن قرار گرفته بود، دوباره احیا شد.
او با بیان اینکه بودجه دولتی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه ورزش جوابگو نیست، افزود: کمک خیرین و علاقمندان به ورزش در این امر مهم است تا توسعه ورزش و فرهنگ آن بین عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان رقم بخورد.
موحد به همکاری خیران و مدیران محلی مثل شهرداران و دهیاران برای توسعه زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: این دسته از تعاملات در سرعت کار و افزایش اجرای پروژه‌ها نقش داشته است.
47 هیات ورزشی فعال در نجف آباد فعالیت می‌کنند و با توجه به سابقه بسیار درخشان ورزش شهرستان طی سال‌های اخیر، چندین‌باره بعنوان شهر طلایی ورزش کشور انتخاب شده است.
این شهرستان با بیش از 350 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/م

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302370/اختصاص-46-میلیارد-ریال-به-ورزش-نجف-آباد
بستن   چاپ