پیام سپاهان
الهام گرفتن ویوو در پتنت جدید خود از آیپاد کلاسیک
جمعه 15 مرداد 1400 - 04:32:59
پیام سپاهان - زومیت / به‌تازگی ویوو دو پتنت جدید ثبت کرده است که یکی طراحی دستگاهی مشابه آیپاد کلاسیک و دیگری محصولی با برند Zen را نشان می‌دهد.
ویوو اخیرا دو پتنت در CNIPA (اداره ملی مالکیت معنوی چین) ثبت کرده است که یکی از آن‌ها تلفن هوشمندی با طراحی شبیه به آیپاد اپل را نشان می‌دهد و دیگری از احتمال عرضه دستگاهی جدید از سری Zen را خبر می‌دهد.
طراحی گوشی هوشمند موجود در پتنت کاملا شبیه به آیپاد کلاسیک است. اگر به ظاهر آن توجه کنید، می‌توانید ببینید این دستگاه یک ماژول دایره‌ای‌شکل فیزیکی برای بخش دکمه‌ها دارد که نیمی از پنل جلویی را اشغال می‌کند. این بخش در قسمت پایینی دیده می‌شود؛ درحالی‌که نمایشگر نیمه دیگر را از‌ آن خود کرده است. طراحی این‌چنینی در بازار کنونی بسیار عجیب است؛ زیرا تلفن‌ها‌ی هوشمند می‌توانند تمامی کارها را بدون نیاز به دکمه‌های فیزیکی انجام دهند.

پیام سپاهان


علاوه‌بر‌این، محصول مذکور کارکردی شبیه آیپاد ندارد؛ زیرا وب‌سایت CNIPA به‌وضوح از این دستگاه به‌عنوان تلفن‌همراه نام برده است. این موضوع بدان‌معنا است که پتنت منتشرشده یا در حال نشان‌دادن دستگاهی است که طراحی عجیب‌و‌غریبی دارد یا برای این تلفن هوشمند هدف خاص و منحصربه‌فردی در نظر گرفته شده است. با نگاه به تصاویر ثبت‌شده، مشاهده می‌کنید که قسمت دایره‌ای‌شکل، تنها چهار دکمه درون خود جای داده است که طراحی بسیار استاندارد با فریم به‌ظاهر فلزی است.

پیام سپاهان


با نگاه به پتنت دوم اطلاعات دیگری از اهداف آینده این شرکت به‌دست می‌آوریم. براساس شواهد، ظاهرا ویوو مشغول کار روی تلفن هوشمندی از سری Zen جدید است. این دستگاه از ماژول دوربین دایره‌ای در پنل پشتی‌اش برخوردار است؛ درحالی‌که حفره موجود در قسمت جلویی از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. تنها نکته مهم لوگو برند Zen در پنل پشتی دستگاه است.
از‌آنجا‌که به‌نظر می‌رسد این دستگاه فقط یک دوربین در پنل پشتی‌اش دارد، احتمالا با محصولی مقرون‌به‌صرفه از سری Zen مواجه هستیم. به‌خاطر بسپارید که این‌ها فقط پتنت هستند و هنوز دلیلی محکمی بر تولید آن‌ها وجود ندارد. همچنین، مشخص نیست ویوو واقعا قصد دارد به‌طور جدی روی آن‌ها کار کند یا صرفا طراحی‌های خاصی هستند که به ذهن تولیدکنندگان رسیده است.
دیدگاه شما کاربران گرامی درباره تصاویر منتشر‌شده از پتنت‌های جدید ویوو چیست؟

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302342/الهام-گرفتن-ویوو-در-پتنت-جدید-خود-از-آیپاد-کلاسیک
بستن   چاپ