پیام سپاهان
چگونه مشکل داغ شدن نینتندو سوییچ را حل کنیم؟
جمعه 15 مرداد 1400 - 04:29:24
پیام سپاهان - کلیک / کشور ژاپن به دلیل داشتن آب و هوای مرطوب در روزهای تابستان معمولا مردم را در این روزها با مشکلات گرمازدگی فراوانی روبرو می‌کند. با گرم شدن محیط شهر امکان داغ شدن کنسول‌های گیمینگ و لوازمی مثل کامپیوترها بیش از پیش می‌شود.
حال با توجه به گزارشات منتشر شده درباره گرم شدن کنسول نینتندو سوییچ، کمپانی ژاپنی نینتندو نکاتی را از طریق حساب کاربری پشتیبانی این شرکت در توییتر منتشر کرده است که از طریق آن شما می‌توانید دستگاه خود را خنک نگه‌دارید.
شرکت نینتندو برای خنک نگه‌داشتن کنسول گیمینگ به 3 نکته زیر اشاره کرده است:
1- اگر شما از کنسول خود در یک محیط بسیار گرم استفاده می‌کنید، طبیعتاً احتمال داغ شدن دستگاه بالا می‌رود. دمای ایده‌آل برای بازی کردن با نینتندو بین 5 تا 35 درجه سانتی‌گراد است. برای خنک ماندن محصول به یاد داشته باشید هنگام انجام بازی‌های خود سعی کنید از پوشاندن درگاه‌های ورودی و خروجی دستگاه خودداری کنید.
2- هنگام انجام بازی‌های گرافیکی در صورت داغ شدن نینتندو دستگاه بطور خودکار به حالت خواب می‌رود تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود. اگر کنسول را معمولا به تلویزیون خود متصل می‌کنید سعی کنید آن را در محیطی قرار دهید که هوا در آن مکان در جریان باشد.
3- در صورت ورود گرد و خاک به داخل درگاه‌های نینتندو، ورود و خروج جریان هوا با مشکل مواجه خواهد شد. سعی کنید با از دستگاه‌های مکنده گرد و غبار یا یک سوزن پورت‌های کنسول را همیشه تمیز نگه‌دارید.
آیا شما هم با مشکل داغ شدن نینتندو مواجه شده‌اید؟ به نظر شما چه راهکارهای دیگری برای خنک کردن این کنسول وجود دارد؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302325/چگونه-مشکل-داغ-شدن-نینتندو-سوییچ-را-حل-کنیم؟
بستن   چاپ