پیام سپاهان
قدرتمندترین گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده ماه گذشته میلادی مشخص شدند
جمعه 15 مرداد 1400 - 04:28:57
پیام سپاهان - مجله سخت افزار / بنچمارک AnTuTu طبق روال همیشه این ماه هم لیستی از پرقدرت ترین گوشی های پرچمدار و میان رده ماه جولای(10 تیر تا 9 مرداد 1400) منتشر کرده است. در ادامه این مطلب با هم نگاهی به این دو لیست خواهیم داشت. با ما همراه باشید.
در بخش گوشی‌های پرچمدار، پرچمدار گیمینگ شیائومی یعنی بلک شارک 4 پرو برای پنجمین ماه پیاپی در صدر جدول قرار گرفته است. نکته جالب در رابطه با این لیست اینست که هر 10 گوشی مذکور از چیپست پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 بهره می‌برند.
پس از کوسه سیاه شیائومی، رد مجیک 6 پرو از سری نوبیا شرکت ZTE در رتبه دوم قرار گرفته است. وان پلاس 9 پرو، Find X3 Pro اوپو، ریلمی GT، وان پالاس 9 رتبه سوم تا ششم را به خود اختصاص داده‌اند. پس از آنها نیز X60 Pro+ ویوو، آیکو 7، میزو 18 و Mi 11 Ultra شیائومی قرار دارند.

پیام سپاهان


در بخش گوشی‌های میان‌رده نیز گوشی‌هایی که از چیپست‌های اسنپدارگون کوالکام بهره می‌برند، صدر جدول را به خود اختصاص داده‎اند. با این حال، تنوع در محصولات میان‌رده بیشتر است و در میان 10 گوشی از 5 مدل چیپست مختلف استفاده شده است. Mi 11 Lite با چیپست اسنپدراگون 780G بالاتر امتیاز بالاتری از گوشی‌های دیگر کسب کرده است. آنر 50 پرو و آنر 50 هم با همان تراشه در رتبه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.
پس از آنها رنو 6 5G با چیپست Dimensity 900 و ردمی 10X 5G با Dimensity 820 دو رتبه بعدی را به خود اختصاص داده‌اند. ریلمی Q3 پرو، اوپو K9 5G و آیکو Z3 که در رتبه‌های ششم تا هشتم قرار گرفته‌اند از تراشه اسنپدراگون 786G بهره می‌برند و در نهایت دو گوشی هواوی نوا 8 پرو و نوا 8 با چیپست‌های کرین 985 رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

پیام سپاهان


بنچمارک AnTuTu ماه آینده متحول می‌شود
در ماه جاری و آینده (سپتامبر و آگوست) محصولات بسیاری قرار است راهی بازار شوند. حداقل دو مورد از این گوشی‌ها یعنی آنر مجیک 3 و می میکس 4 شیائومی که هر دو هفته آینده رونمایی خواهند شد، از چیپست اسنپدراگون 888 پلاس بهره خواهند برد و می‌توان انتظار داشت که این گوشی‌ها با عرضه به بازار صدر جدول را به خود اختصاص دهند.
سامسونگ، اپل و گوگل هم تصمیم دارند در ماه‌های پیش رو از محصولات جدید خود رونمایی کنند و همه اینها خبر از یک خانه تکانی در لیست AnTuTu می‌دهند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302321/قدرتمندترین-گوشی‌های-پرچم‌دار-و-میان‌رده-ماه-گذشته-میلادی-مشخص-شدند
بستن   چاپ