پیام سپاهان
تبلت اچ‌تی‌سی A100 با رم 8 گیگابایتی در Google Play Console رویت شد
جمعه 15 مرداد 1400 - 04:28:40
پیام سپاهان - آی تی رسان / کمپانی اچ‌تی‌سی پس از عرضه چندین اسمارت‌فون مقرون‌به‌صرفه نظیر Wildfire E3 و Wildfire E Lite اکنون احتمالا در صدد عرضه یک تبلت جدید است. اگرچه اخیرا هیچ‌کدام از گجت‌های اچ‌تی‌سی به محبوبیت چندانی دست نیافته‌اند؛ اما به‌نظر می‌رسد که کمپانی تایوانی کماکان در تلاش است تا جایگاه خود در بازار را حفظ نماید. اکنون تبلت جدید اچ‌تی‌سی موسوم به HTC A100 در فهرست Google Play Console رویت شده و موجودیت آن موردتائید قرار گرفته است.
بر اساس اطلاعات فهرست Google Play Console (که توسط یک شخص خبرچین با شناسه Abhishek Yadav به اشتراک گذاشته شده است)؛ کمپانی تایوانی روی توسعه یک دستگاه جدید با نام اچ‌تی‌سی A100 کار می‌کند. این دستگاه یک تبلت و نه یک اسمارت‌فون به‌شمار رفته و احتمالا در طیف محصولات اقتصادی طبقه‌بندی می‌شود. بر اساس اطلاعات فهرست، توان پردازشی تبلت از طریق پردازنده Spreadtrum T618 به‌همراه رم 8 گیگابایتی تامین می‌شود.
در خصوص فضای ذخیره‌سازی دستگاه نیز بایستی خاطرنشان کرد که این تبلت مجهز به 128 گیگابایت حافظه‌داخلی با قابلیت ارتقاء تا سقف 256 گیگابایت است. انرژی موردنیاز اچ‌تی‌سی A100 توسط یک باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. نمایشگر 10.1 اینچی تبلت از رزولوشن 1920×1200 پیکسلی برخوردار است. بعلاوه گجت فوق از پیکره‌بندی دوربین دوگانه در قسمت پشتی شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و حسگر ثانویه 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. اچ‌تی‌سی A100 با سیستم‌عامل اندروید 11 به بازار عرضه می‌شود.
این تبلت پیش‌تر با مشخصاتی مشابه در وبسایت یک خرده فروشی رویت شد. فهرست مذکور دارای تصویری از تبلت است؛ اما در رابطه با صحت و سقم این تصویر نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد. با این‌حال صفحه اینترنتی مذکور ادعا می‌کند که اچ‌تی‌سی A100 با برچسب قیمتی 200 دلاری در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
با توجه به اینکه روند افشای اطلاعات پیرامون تبلت اچ‌تی‌سی A100 به تازگی آغاز شده است؛ لذا پیش از معرفی رسمی این محصول احتمالا شاهد انتشار جزئیات مشابه بیش‌تری خواهیم بود.

پیام سپاهان


http://www.sepahannews.ir/fa/News/302319/تبلت-اچ‌تی‌سی-A100-با-رم-8-گیگابایتی-در-Google-Play-Console-رویت-شد
بستن   چاپ