پیام سپاهان
برند کاویار از نسخه‌های لاکچری گوشی‌های تاشوی سامسونگ رونمایی کرد
جمعه 15 مرداد 1400 - 04:27:22
پیام سپاهان - انتخاب / برند لاکچری کاویار از نسخه‌هایی لاکچری گوشی‌های Z Flip3 و ZFold3 رونمایی کرده که با طرح جمجمه طراحی شده است.
به گزارش جی اس ام آرنا، گوشی‌های تاشوی گلکسی سامسونگ هفته آینده معرفی می‌شوند، اما حتی قبل از معرفی رسمی تلفن‌ها، فروشنده گوشی‌های لوکس کاویار از برنامه‌های خود برای گلکسی Z Fold3 و Z Flip3 رونمایی کرده است.
گوشی Z Flip3 در مجموع دارای 419 سنگ گرانقیمت با رنگ‌های متنوع است. این جمجمه بر اساس آثار هنری دیگو ریورا، همسر فریدا کالو ساخته شده است. گوشی‌های مذکور شامل الماس، یاقوت کبود، یاقوت سبز، زمرد و طلای سفید 18 عیار است و دارای یکی از دو طرح نمادین جمجمه هستند.

پیام سپاهان

گوشی Z Fold3 کاویار ظاهری تیره خواهد داشت و جمجمه آتشین آن نماد پادشاه اسکاندیناوی آتش، غول Surt است. بدنه گوشی از تیتانیوم سیاه ساخته شده است در حالی که جمجمه از تیتانیوم صیقلی با یاقوت برای چشم‌ها ساخته شده است.
کاویار تنها 99 دستگاه از Z Fold 3 را با قیمت 10770 دلار به فروش می‌رساند. در همین حال، Z Flip3 با روکش طلا قیمت سرسام آور 46460 دلار دارد و تنها 20 دستگاه از آن ساخته می‌شود.

پیام سپاهان

سامسونگ نسخه‌های معمولی و غیر لوکس خود از Z Flip3 و Z Fold3 را هفته آینده و در جریان رویداد 21 مرداد خود رونمایی می‌کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302309/برند-کاویار-از-نسخه‌های-لاکچری-گوشی‌های-تاشوی-سامسونگ-رونمایی-کرد
بستن   چاپ