پیام سپاهان
نجات مرد اصفهانی محبوس‌شده در باک سوخت اتوبوس
جمعه 15 مرداد 1400 - 04:20:40
پیام سپاهان - فارس / سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات فرد محبوس‌شده در باک سوخت اتوبوس خبر داد.
فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به وقوع حادثه‌ای نادر که ممکن بود خطر جانی برای فرد حادثه‌دیده داشته باشد، اظهار کرد: در ساعت 22 شب گذشته طی تماس تلفنی با سامانه 125 آتش‌نشانی اصفهان، حادثه محبوس شدن آقایی 40 ساله در باک سوخت اتوبوس اطلاع داده شد.
وی گفت: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره 10 به همراه خودروی نجات و افسر کشیک وقت به محل حادثه واقع در خیابان امیرکبیر اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: فرد حادثه‌دیده از یک ورودی بسیار باریک برای تعمیر مخزن سوخت یک دستگاه اتوبوس وارد باک شده بود و امکان بازگشت نداشت و با توجه به بوی شدید گازوئیل، مشکلات تنفسی نیز برای مصدوم به وجود آمده بود.
کاوه آهنگران با بیان اینکه با تلاش آتش‌نشانان این حادثه ختم به خیر شد و فرد حادثه‌دیده نجات یافت، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در همه امور قبل از انجام چنین اقداماتی، قوانین و دستورالعمل‌های ایمنی را مدنظر داشته و در مورد عاقبت کار نیز کمی تفکر داشته باشند و همواره از رفتارهای پرخطر پرهیز کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302257/نجات-مرد-اصفهانی-محبوس‌شده-در-باک-سوخت-اتوبوس
بستن   چاپ