پیام سپاهان
45 شورای اسلامی تیران و کرون، کار خود را آغاز کردند
پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 14:15:36
پیام سپاهان - اصفهان- فرماندار تیران و کرون گفت: دور ششم 45 شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان پس از انجام مراسم تحلیف، کار خود را آغاز کردند.

مجید حججی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: 42 شورای اسلامی روستایی و پنج شورای اسلامی شهری در تیران و کرون تشکیل شده که فعالیت دور ششم این نهادهای مدنی از روز پنجشنبه 14 مرداد آغاز شد.
وی بیان‌ کرد: مراسم تحلیف برگزار و هیات رئیسه شوراهای اسلامی نیز تشکل و در مدت مقرر باید دهیاران و شهرداران انتخاب و به فرمانداری برای انجام فرایندهای قانونی معرفی شوند.
فرماندار تیران و کرون با اشاره به تشکیل هیات رییسه شورای اسلامی شهر تیران در مرکزیت این شهرستان گفت: علیرضا دادخواه، الهام نادری و عبدالله امینی به ترتیب با آرای اعضا به مدت یکسال به سمت رییس، نایب رییس و منشی انتخاب و رضا دادخواه نیز به عنوان خزانه دار معرفی شد.
وی یادآور شد: اعضای دور ششم شورای شهر تیران در جلسه امروز پس از انتخاب هیات رییسه، ابراهیم شجاعی را تا انتخاب شهردار و صدور حکم به عنوان سرپرست شهرداری این شهر منصوب کردند.
به گزارش ایرنا، 61 درصد از واجدان شرایط رای‌دادن تیران و کرون در انتخابات 1400 شرکت کردند.
علیرضا دادخواه با 2 هزار و 60 رای، عبدالله امینی با هزار و 562 رای، الهام نادری با هزار و 341 رای، مهدی دادخواه معروف به پهلوان با هزار و 259 رای و رضا دادخواه با هزار و 143 رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر تیران انتخاب شدند.
برچسب‌ها
انتخابات 1400 شورای شهر تیران وکرون اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302219/45-شورای-اسلامی-تیران-و-کرون،-کار-خود-را-آغاز-کردند
بستن   چاپ