پیام سپاهان
اعتبارات مالی پروژه‌های منطقه 8 تامین شده است
پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 11:04:22
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: تمامی اعتبارات مالی پروژه‌هایی که امروز در منطقه هشت کلنگ زنی شد در خزانه این منطقه وجود دارد و جای هیچ نگرانی برای اجرای پروژه‌ها نیست.
به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کیهانی شامگاه _چهارشنبه 13 مردادماه_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی منطقه 8 شهرداری اصفهان اظهار کرد: در ابتدا باید از شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر تشکر و قدردانی کنم، حدود چهار سال پیش سکان شهرداری منطقه دو و سپس منطقه هشت را به بر عهده من گذاشتند، در این چهار سال تلاش کردیم خدمات شایسته‌ای در اختیار شهروندان قرار دهیم.
وی افزود: متأسفانه در بد ورود به منطقه هشت با اتفاقات ناگوار اعتراضات سال 98 و سپس شیوع ویروس کرونا روبرو شدیم که شرایط را سخت‌تر کرد اما علیرغم شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها تمامی پروژه‌ها با تأمین اعتبار سه برابری به سرانجام رسید.
مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان ادامه داد: متأسفانه طی روزهای گذشته در فضای مجازی مباحثی را پیرامون پروژه‌های نیمه تمام مطرح کردند در پاسخ به این مباحث باید اعلام کنم بسیاری از این پروژه‌هایی که مطرح می‌شود، ماه‌ها پیش تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفته و امروز به صورت رسمی افتتاح شده است.
کیهانی خاطرنشان کرد: تمامی اعتبارات مالی پروژه‌هایی که امروز در منطقه هشت کلنگ زنی شد در خزانه این منطقه وجود دارد و بیش از 70 درصد منابع مالی آن پیش بینی شده است و جای هیچ نگرانی برای اجرای پروژه‌ها نیست.
کد خبر 512328

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302211/اعتبارات-مالی-پروژه‌های-منطقه-8-تامین-شده-است
بستن   چاپ