پیام سپاهان
میزان وزن بارگیری ماشین‌های معادن باید کنترل شود
پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 11:00:25
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار مهاباد امروز در جلسه شورای ترافیک مهاباد با اشاره به اینکه وجود معادن فعال زمینه ساز توسعه منطقه است، اظهار داشت: استفاده از استخراج از ذخایر معدنی به شرطی قابل قبول است که به محیط زیست، جاده‌های روستایی، زیرساخت و سکونت گاه آسیبی وارد نکند.
او با بیان اینکه اغلب بارگیری از معادن غیر مجاز و خارج از وزن استاندارد است، ادامه داد: آسیب‌های ناشی از تردد غیر مجاز کامیون‌های حامل سنگ در جاده‌های روستایی آسیبی جبران ناپذیر به راه‌های وارد کرده و ضروری است این بارگیری در محل معدن از طریق باسکول اندازه گیری شود.
فرماندار ویژه مهاباد افود: وجود معدن و سرمایه گذاری در مناطق روستایی با ذهنیت منفی مردم به علت تخریب‌های زیست محیطی مواجه شده و انتظاریم با نظارت مسئولان از رویه به نفع توسعه منطقه عوض شود.
خدرلو با اشاره به وجود سرعت گیر‌های نامناسب در سطح شهر بیان کرد: تمام سرعت گاه‌های سطح شهرستان توسط عوامل شهرداری بازرسی و آن‌هایی که بدون مجوز بوده و یا غیر استاندار هستند باید جابه جا شوند.
او همچنین با اشاره به معضل پارک خودرو‌های سنگین در سطح شهر اضافه کرد: توقف تانکر‌های سوخت‌رسان در راستای ایمنی و جلوگیری از حوادث در مناطق مسکونی داخل شهر ممنوع بوده و این خودرو‌ها باید در مکان مشخصی استقرار داشته باشند.
انتهای پیام/ج

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302198/میزان-وزن-بارگیری-ماشین‌های-معادن-باید-کنترل-شود
بستن   چاپ