پیام سپاهان
بهارستان برای مراسم تحلیف آماده شد
پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 10:59:42
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، مجلس آماده میزبانی یک مراسم ملی است. پس از تنفیذ رییس جمهور منتخب از سوی رهبر انقلاب، پنج شنبه مراسم تحلیف و ادای سوگند ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی به عنوان هشتمین رییس قوه مجریه، در بهارستان برگزار می‌شود. مراسمی مهم و نماد مردم سالاری و انتقال قانونی قدرت در کشور که البته به دلیل همه گیری کرونا، امسال متفاوت از ادوار گذشته خواهد بود.
از 2 روز پیش هم کم کم هواپیما‌های مهمانان خارجی در پایتخت بر زمین می‌نشیند و از مجلس تا پاستور، بازار دیدار‌های خارجی داغ است.
از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، 7 رییس جمهور در 12 مراسم تحلیف، طبق اصل 121 قانون اساسی در مجلس سوگند ریاست جمهوری ادا کردند و فردا هم مراسم تحلیف هشتمین رییس جمهور کشورمان با حضور مقامات عالی رتبه داخلی و خارجی در خانه ملت برگزار می‌شود.
رییسی پس از ادای سوگند ریاست جمهوری در بهارستان، برای هدایت قوه اجرایی کشور در یک دوره 4 ساله، راهی ساختمان پاستور خواهد شد.
پربیننده ترین جزییات جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در مجلس جزییات مراسم تحلیف رییسی قانون مجلس برای خروج ایران از برجام با امضاء روحانی بود اظهارات خضریان درباره قانون لغو تحریم‌ ها برداشت شخصی است تلاش نمایندگان برای ایجاد نهاد تنظیم گر مصالح ساختمانی / اعمال دو طرح ماده234 درباره مشکلات بازار سیمان در مجلس

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302195/بهارستان-برای-مراسم-تحلیف-آماده-شد
بستن   چاپ