پیام سپاهان
امام جمعه مهاباد: شوراهای منتخب شهر و روستا پاسخ اعتماد مردم را بدهند
پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 10:54:05
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


ماموستا عبدالسلام امامی روز پنجشنبه در جلسه تودیع و معارفه شوراهای اسلامی مهاباد، خلیفان و گوک تپه افزود: اداره‌ کشور در حوزه‌های مختلف بر پایه انتخاب مردم بوده و منتخبان هم باید با اقدام خود جواب اعتماد تک تک مردمی را که برای توسعه کشور پای صندوق‌های رأی آمده‌اند، به درستی بدهند و توسعه و پیشرفت در بخش های مختلف را به آنها هدیه کنند.
وی برگزاری انتخابات را نماد مردم سالاری، دموکراسی و خدمتگزاری دانست و گفت: منتخبان مردم در شورای شهر، همدلی، مردمی بودن و برای خدا کار کردن را سرلوحه کارشان قرار دهند. 
امام جمعه مهاباد اظهار داشت: مشورت منشأ حل مشکلات و پیشرفت است و با یکدلی، برنامه ریزی و تلاش اعضای شورای شهر می‌توان در کنار کمک برای حل مشکلات شهر و مردم شاهد توسعه و پیشرفت شهر و روستا بود و امید به زندگی را به مردم هدیه داد. 
ماموستا امامی تاکید کرد: اعضای شورای شهر نماینده مردم برای حل مشکلات و پیشرفت هستند و با وحدت، وجدان کاری و تلاش همه جانبه می‌توانند بهترین کارنامه را ثبت کنند. 
فرماندار مهاباد نیز در این مراسم ضمن تبریک آغاز فعالیت دولت جدید گفت: از دولت آینده انتظار داریم براساس شایسته سالاری مسولان ارشد کشوری انتخاب و از تمام ظرفیت های اقوام و مذاهب داخل کشوری استفاده کند.
عارف خدرلو اضافه کرد: فرصت های مدیریت باید به همه اقوام ایرانی براساس اصل شایستگی واگذار شود. 
وی با بیان اینکه شوراهای روستا نیز باید در انتخاب دهیارها مستقل عمل کنند، افزود: شوراها باید به انجام وظایف ذاتی خود اگاه بوده و از انجام امور اجرایی در سطح حوزه استحفاظی خود خارج از چهارچوب قانونی خودداری کنند.
فرماندار مهاباد با اشاره به مشکلات شوراهای شهر و روستا هم گفت: در قانون اساسی شورا به عنوان شغل محسوب نشده و بیمه به آنان تعقل نخواهد گرفت ولی با این وجود تلاش و رایزنی برای بیمه کردن آنان در سطوح بالاتر ادامه دارد.
خدرلو از حمایت و توجه دولت تدبیر و امید به بخش روستایی اشاره کرد و گفت: از سال 1392 تاکنون بیش از 10 هزار میلیارد ریال به دهیاری ها کمک در آذربایجان غربی کمک شده و همچنین برای توسعه روستاییان مهاباد بالغ 670 میلیارد ریال در قالب طرح های شاتغال فراگیر روستایی هزینه و سرمایه گذاری شده است. 

پیام سپاهان

در ادامه مراسم آیین تودیع و معارفه اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد، گوگ تپه و خلیفان برگزار شد.
برچسب‌ها شورای شهر مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302177/امام-جمعه-مهاباد--شوراهای-منتخب-شهر-و-روستا-پاسخ-اعتماد-مردم-را-بدهند
بستن   چاپ