پیام سپاهان
بیش از 42 پایگاه مجازی تابستانی در شبکه شاد در مهاباد دایر شد
پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 10:53:18
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


کریم سلیمانی مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: بیش از 42 پایگاه مجازی تابستانی در شبکه شاد بدون پرداخت هزینه در این شهرستان دایر شده تا دانش آموزان از این پایگاه‌ها بهره‌مند شوند.
سلیمانی افزود: پایگاه‌های تابستانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، استمرار فعالیت‌های پرورشی سال تحصیلی در طول تابستان، ارتقاء سطح دانش و بینش اعتقادی، علمی، اجتماعی، مهارت‌های فنی حرفه‌ای و فرهنگی هنری و همچنین فعالیت‌های ورزشی دایر شده اند.
این مقام مسئول تاکید کرد: اوقات فراغت به عنوان یک فرصت می‌تواند زمینه ساز پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی و موجب رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان و نوجوانان شود.
او اذعان کرد: شعار برنامه‌های تابستانی امسال، «هردانش آموز، یک نقش اجتماعی و یک مهارت» است. فعالیت‌ها در بستر شبکه شاد شکل می‌گیرد و به صورت محدود اگر بتوانیم با رعایت شیوه نامه‌ها برخی را هم حضوری برگزار می‌کنیم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد، فرصتی برای گسترش آموزش‌های مجازی و مدرسه مجازی در آموزش و پرورش است، زیرا در آن معلمان می‌توانند محتوای درسی مناسب را با خلاقیت و امکانات بیشتری که در این فضا ایجاد شده است از طریق سامانه سناد در اختیار دانش آموزان قراردهند.
انتهای پیام / س خ 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302174/بیش-از-42-پایگاه-مجازی-تابستانی-در-شبکه-شاد-در-مهاباد-دایر-شد
بستن   چاپ