پیام سپاهان
3 هزارو 200 میلیارد تومان طرح‌ به شهروندان اصفهانی تقدیم شد
پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 10:52:10
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان چهارشنبه شب در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی، ورزشی و فرهنگی منطقه هشت شهرداری گفت: این اقدام بزرگ نخستین بار است که اتفاق افتاده و باید ادامه یابد.
او ادامه داد: همه سازمان‌ها و ادارات زیرمجموعه شهرداری اصفهان در چهار سال گذشته دستخوش تحول‌های بزرگی شدند و اگر مدیریت شهری بر اساس برنامه 1405 حرکت کند گره‌های شهر، یک به یک بدست مدیران باز خواهد شد.
شهردار اصفهان تصریح کرد: برنامه و بودجه 1400 راهکار‌های مختلفی برای مسائل شهری نشان داده است.
او با اشاره به افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهید امینی در منطقه هشت شهرداری اظهار کرد: در چهار سال اخیر این ششمین ایستگاه آتش نشانی است که به 24 ایستگاه قبلی افزوده می‌شود.
نوروزی، تعداد ایستگاه‌های افزوده شده در هر سال را 1.5 ایستگاه اعلام و خاطرنشان کرد: اگر در 40 سال گذشته، سالانه به همین میزان ایستگاه آتش نشانی به شهر اصفهان اضافه می‌شد اکنون این شهر 60 ایستگاه داشت.
او وجود ایستگاه‌های آتش نشانی به میزان کافی و بصورت پراکنده در همه مناطق را ضامن افزایش ایمنی و تاب آوری شهری برشمرد.
شهردار اصفهان همچنین به اضافه شدن بیش از 200 دستگاه اتوبوس، نوسازی 500 دستگاه تاکسی و 300 دستگاه اتوبوس واحد شهری و عملیات ساخت خط دو مترو اصفهان را از دیگر اقدامات شهرداری در سال‌های اخیر عنوان کرد.
او گفت: همواره قدردان مدیریت شهری هستم و از امروزبعنوان یک شهروند در خدمت مدیریت شهری خواهم بود.
نوروزی خطاب به شهروندان اصفهانی نیز اعلام کرد: مردم با ارائه طرح و پیشنهاد و نقد به گونه‌ای عمل کنند تا مدیران در مسیر راست و سالم حرکت کنند.
طرح‌های منطقه هشت شهرداری اصفهان با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال، شامگاه چهارشنبه به بهره برداری رسید.
آزادسازی، افتتاح و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی شهید خداداد امینی، افتتاح بوستان‌های مینا، شهدای فردوان، پاکبان و گندم در مجموع به مساحت 20 هزار مترمربع در زمره طرح‌های بهره‌برداری شده است.
عملیات اجرایی زمین روباز ورزشی اصفهان ویلا، سالن سرپوشیده ورزش‌های رزمی شهدای شمس آباد، احداث منبع 2 هزار و 500 مترمکعبی ذخیره آب چشمه کِساره و پیاده‌روسازی پنج گذر اصلی به مساحت 44 هزار مترمربع و دیگر پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی، ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی بود که بهره‌برداری از آن‌ها بصورت رسمی آغاز شد.
انتهای پیام/م

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302172/3-هزارو-200-میلیارد-تومان-طرح‌-به-شهروندان-اصفهانی-تقدیم-شد
بستن   چاپ