پیام سپاهان
مهابادی‌ها 30 هزار و 800 دُز واکسن کرونا را دریافت کردند
پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 10:50:07
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: 30 هزار و 800 دُز انواع واکسن در این شهرستان تزریق شده از این تعداد 24 هزار نفر از واجدین شرایط دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده و حدود 7 هزار نفر نیز دُز دوم خود را پس از تکمیل فرآیند دُز اول تزریق کرده اند.
حسینی افزود: رکورد تزریق واکسن کرونا در این شهرستان شکسته شده و کادر پزشکی در مناطق مختلف موفق به تزریق هزار و 300 دُز واکسن در یک روز کاری شدند.
این مقام مسئول اذعان کرد: افراد بالای 55 سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام در سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.
بیشتر بخوانید
آیا واکسن می‌تواند راهکار مهار اپیدمی کرونا باشد؟ وقتی هر سرفه می‌تواند آغاز یک پایان باشد او همچنین بر انجام به موقع واکسیناسیون گروه‌های سنی مشمول تاکید و اضافه کرد: مرکز بهداشت شهرستان با همکاری ریاست و اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان بصورت جدی واکسیناسیون گروه‌های هدف را پیگیر بوده و از ظرفیت‌های موجود جهت ارتقای شاخص پوشش واکسیناسیون گروه‌های هدف در جهت مهار بیماری کرونا استفاده می‌کند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد: واکسیناسیون گروه‌های هدف و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مرتب دست و رعایت قرنطینه بیماران کرونایی و یا مشکوک به کرونا را به عنوان بهترین اقدامات پیشگیرانه در مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس کووید 19 بوده و ضروری است شهروندان آن را جدی بگیرند.
انتهای پیام / س خ 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302158/مهابادی‌ها-30-هزار-و-800-دُز-واکسن-کرونا-را-دریافت-کردند
بستن   چاپ