پیام سپاهان
مدیر شبکه بهداشت: 12 هزار و 150 دز واکسن کرونا در نطنز تزریق شد
پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 10:36:02
پیام سپاهان - ایرنا / مدیر شبکه بهداشت و درمان نطنز گفت: 12 هزار و 150 دز واکسن کرونا از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون همگانی کووید 19 تاکنون در این شهرستان تزریق شده است.
علی شریفی، مدیر شبکه بهداشت و درمان نطنز اظهار کرد: از مجموع شرکت‌کنندگان در طرح واکسیناسیون از نطنز 9 هزار و 850 نفر در نوبت نخست و دو هزار و 300 نفر در نوبت دوم واکسن دریافت کرده‌اند.
وی با اشاره به انجام واکسیناسیون گروه سنی 50 سال به بالا در نطنز، ابراز کرد: به منظور پیشگیری از تجمع‌ها و نوبت‌دهی بهتر در سالن‌های واکسیناسیون و نظم در اجرای برنامه واکسیناسیون، شهروندان باید قبل از مراجعه حضوری با ثبت‌نام در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون، در زمانی که از طریق پیامک برای آنان تعیین می‌شود به مرکزهای تجمعی واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان نطنز گفت: بر پایه آزمایش‌های تشخیصی کرونا از مجموع 189 نمونه ارسالی در 48 ساعت گذشته، 75 نمونه مثبت گزارش شده است که در بخش مرکزی 33 نفر و در بخش امامزاده(بادرود) 42 نفر مبتلا به کرونا تشخیص داده شدند. 
شریفی افزود: مجموع شمار افراد بستری در بیمارستان‌ها مرکزهای درمانی نطنز 35 نفر است که از این تعداد 23 نفر در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) نطنز و 12 نفر در بیمارستان فاطمیه(س) بادرود تحت مراقبت و درمان قرار دارند. 
وی اظهار امیدواری کرد: شهروندان فهیم شهرستان نطنز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حضور نیافتن در اجتماعات، به شکستن زنجیره انتقال بیماری کووید 19 کمک کنند، چراکه گذر از موج پنجم شیوع کرونا با همکاری و احساس مسئولیت اجتماعی همگانی امکان‌پذیر است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302093/مدیر-شبکه-بهداشت--12-هزار-و-150-دز-واکسن-کرونا-در-نطنز-تزریق-شد
بستن   چاپ