پیام سپاهان
طرح‌های منطقه 8 شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید
پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 00:23:25
پیام سپاهان - اصفهان- طرح‌های منطقه هشت شهرداری اصفهان با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال، شامگاه چهارشنبه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، آزادسازی، افتتاح و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی شهید خداداد امینی، افتتاح بوستان‌های مینا، شهدای فردوان، پاکبان و گندم در مجموع به مساحت 20 هزار مترمربع در زمره طرح‌های بهره‌برداری شده است.
عملیات اجرایی زمین روباز ورزشی اصفهان ویلا، سالن سرپوشیده ورزش های رزمی شهدای شمس آباد، احداث منبع 2 هزار و 500 مترمکعبی ذخیره آب چشمه کِساره و پیاده‌روسازی پنج گذر اصلی به مساحت 44 هزار مترمربع و دیگر پروژه های عمرانی، خدماتی، ترافیکی، ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه هایی بود که بهره‌برداری از آنها بصورت رسمی آغاز شد.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در آیین افتتاح طرح های منطقه هشت گفت: در چهار سال اخیر اقدامات خوبی در همه مناطق شهرداری اصفهان رخ داد و شاید اگر فرصتی برای ادامه افتتاحیه ها در روزهای آینده داشتیم، این جریان ادامه می یافت.
علیرضا نصراصفهانی اظهار امیدواری کرد که سایر طرح های شهری توسط مدیریت شهری آینده و شورای ششم به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: با مرور برنامه شورای شهر پنجم در ابتدای شروع بکار آن در چهار سال قبل درمی یابیم که فعالیت ها و طرح های مختلف از جمله در حوزه های عمرانی، خدماتی، ورزشی، فرهنگی و زیست محیطی محقق شده و هیچ اقدامی از قلم نیفتاده است.
وی اظهار داشت: آنچه موجب تلاش شبانه روزی ما شد دینی بود که در قبال شهروندان بر گردن داشتیم.
مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به احداث ایستگاه آتش نشانی شهید خداداد امینی با مساحت یکهزارو 800 مترمربع و زیربنای یکهزار و 250 مترمربع با 6 آشیانه و اعتبار 254 میلیارد ریال گفت: با شرایط تحریم های مبتلابه، بسیاری از طرح‌ها از جمله این ایستگاه آتش نشانی با سه برابر هزینه پیش بینی شده احداث و تکمیل شد.
محمد کیهانی افزود: بوستان‌های فردوان به مساحت یکهزار و 800 مترمربع، بوستان مینا با 13 هزار مترمربع، بوستان پاکبان با سه هزار مترمربع و بوستان گندم با مساحت 2 هزارو 500 مترمربع از طرح‌های افتتاح شده در منطقه هشت شهر اصفهان است.
وی تصریح کرد: برج کبوتر کوجان با اعتبار 16 میلیارد و 500 میلیون ریال و برج کبوتر دارچین با هزینه بالغ بر 750 میلیون ریال نیز بازسازی شده است.
مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان همچنین هزینه زیباسازی و تعمیرات و نگهداری تاسیسات این منطقه را 46 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: مباحث مالی مربوط به طرح ها از طریق مردم تامین می شود و از همراهی شهروندان در داشتن شهری آباد قدردانی می کنم.
وی با اشاره به اینکه چندین طرح دیگر در منطقه هشت در صف تکمیل و افتتاح است، بیان کرد: تاکنون 70 درصد از بودجه و منابع مالی طرح های اجرا شده در منطقه هشت تامین شده است.
در پایان این آیین افتتاحیه از پوستر مستند "خانه اصفهان" کاری از ماهان منصوریان رونمایی شد.
برچسب‌ها
طرح های عمرانی شهرداری اصفهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302075/طرح‌های-منطقه-8-شهر-اصفهان-به-بهره‌برداری-رسید
بستن   چاپ