پیام سپاهان
امتیاز اهورای بهبهان به اصفهان واگذار شد
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 21:17:30
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حدود یک ماه پیش اخبار متناقضی پیرامون واگذاری تیم فوتسال اهورای بهبهان به عنوان یکی از دو نماینده فوستال خوزستان در لیگ برتر کشور به گوش می‌رسید که این خبر، حتی منجر به غافلگیری مسوولان ورزش استان نشد.
این تیم در چند سال اخیر با وجود وضعیت بد مالی توانسته در لیگ برتر ماندنی شود، اما در پایان فصل گذشته اعلام کرد که به دلیل شرایط نامساعد مالی، قادر به ادامه حضور در سطح اول فوتسال ایران نیست.
بر همین اساس، مدیران این تیم پس از پایان یافتن فصل پر فراز و نشیب گذشته، رسماً اعلام کردند که خیال واگذاری امتیاز این تیم را دارند، مقارن با این تصمیم، باشگاه سپاهان اصفهان نیز تصمیم گرفت تا در این رشته و در لیگ برتر کشور فعالیت کند.
اما خبر رسید که واگذاری امتیاز نماینده بهبهان به استان اصفهان و باشگاه سپاهان نهایی شده است.
بنا بر این سازمان لیگ اعلام کرد نامه‌ای از باشگاه اهورای بهبهان مبنی بر واگذاری امتیاز این تیم، به دست آن‌ها رسیده است و مشکل خروج از استان این باشگاه مرتفع و واگذاری امتیاز نماینده بهبهان قطعی شد.
پس از نابودی تیم‌های فوتبال استقلال اهواز، استقلال رامشیر، کارون اروند خرمشهر و سقوط آزاد تیم شهرداری ماهشهر، واگذاری امتیاز تیم اهورای بهبهان، برگ تازه‌ای از عملکرد مدیران استان به خصوص دستگاه ورزش را برای عموم شفاف ساخت.
انتهای پیام/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302067/امتیاز-اهورای-بهبهان-به-اصفهان-واگذار-شد
بستن   چاپ