پیام سپاهان
76 درصد جمعیت هدف چادگان واکسینه شده‌اند
چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 21:09:04
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان چادگان گفت: در تیرماه 153 نفر در شهرستان چادگان کرونا مثبت شده‌اند و در ماه جاری نیز 141 نفر تا امروز به کرونا مبتلا شده اند.
عباس توکلی، امروز (چهارشنبه– 13 مرداد) در جلسه ستاد مدیریت کرونا با اعلام نارضایتی از رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان خطاب به دستگاه های نظارتی، گفت: پروتکل های بهداشتی توسط بعضی از افراد رعایت نمی شود و این موضوع باعث شده است که شهرهای چادگان، رزوه و روستای مشهد کاوه بیشترین میزان ابتلا را داشته باشند.
وی افزود: هر کس تصور این را دارد که کرونا در جایی غیر از تجمعات منتشر می شود سخت در اشتباه است و خود مردم باید توجه ویژه به این امر داشته باشند و از تجمع کردن پرهیز کنند. با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی از عصر امروز تشدید خواهد شد.
به گزارش ایسنا، فرماندار چادگان افزود: اقامت در تمام مجتمع های ویلایی و تفریحی، برگزاری مراسم در آرامستان ها، سالن ها و تالارها ممنوع است که نیروهای مستقر در ایستگاه های کنترل سلامت در برخورد با وسایل نقلیه غیربومی طبق قانون برخورد قانونی لازم را انجام خواهند داد.
ابتلای 141 نفر در مرداد
همچنین غلامعلی حاجی عرب - مدیر شبکه بهداشت و درمان چادگان گفت: تاکنون 6377 دوز واکسن به 4882 نفر تزریق شده است که با محاسبه های استاندارد بهداشتی 15 درصد جمعیت شهرستان و 76 درصد جمعیت هدف واکسینه شده اند.
وی با بیان اینکه در شهرها افراد با سن 52 و در روستاها افراد با سن بالای 40 سال واکسینه می شوند، افزود:علاوه بر این افراد گروه های دیابتی، DNA بالا، نیروهای نظامی و انتظامی، کارمندان بانک ها و فرهنگیان نیز واکسینه می شوند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چادگان، افزود: در تیرماه 153 نفر در شهرستان چادگان کرونا مثبت شده‌اند که در ماه جاری نیز 320 نمونه توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان گرفته شده که از این آمار 141 نفر تا امروز به کرونا مبتلا شده اند که معادل 50 درصد نمونه های اخذ شده است و این موضوع حاکی از آن است که کرونای سویه دلتا در شهرستان شیوع زیادی داشته است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/302048/76-درصد-جمعیت-هدف-چادگان-واکسینه-شده‌اند
بستن   چاپ