پیام سپاهان
سرمربی تیم فوتبال ون پارس نقش جهان:
با شکست ماهشهر می‌توانیم به لیگ دو صعود کنیم
سه شنبه 12 مرداد 1400 - 15:43:17
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال ون پارس نقش جهان با مهم خواندن بازی تیمش مقابل خلیج فارس ماهشهر، گفت: با توجه به شرایط جدول در صورت برتری در این دیدار می‌توانیم با صعود به لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور یک پله به اهدافی که باشگاه ترسیم کرده نزدیک‌تر شویم.

کریم قنبری در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیمش در رقابت‌های لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: تاکنون توانسته‌ایم به خوبی مرحله رفت مسابقات را پشت سر بگذاریم و هم اکنون در دور برگشت رقابت‌ها و هفته هفدهم بوده و در صدر قرار داریم، تیم خلیج فارس ماهشهر یک بازی کمتر دارد، بازی این تیم با صنعت ابریشم اصفهان در ماهشهر بنا به دلایل امنیتی انجام نشد و به تعویق افتاده و بازی روز 14 مرداد ماه در مقابل ماهشهر که در ورزشگاه فولادشهر است بسیار مهم و حساس است.
وی افزود: هفته گذشته یک بازی سخت در ایذه مقابل سپاهان نوین این شهر داشتیم، در شرایطی که به هیچ عنوان شرایط برگزاری مسابقه مهیا نبود و زمین بازی کیفیت نداشت اما توانستیم یک تساوی با ارزش بگیریم و چشم به دو هفته آینده بدوزیم. امیدوارم بتوانیم در بازی خانگی مقابل ماهشهر به پیروزی برسیم چرا که این پیروزی ما را به قهرمانی می‌رساند و به دسته دو صعود خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال ون پارس نقش جهان، تصریح کرد: تیم بسیار خوبی داریم و باشگاه به خوبی از تیم حمایت می‌کند، امیدوارم این هفته بتوانیم در اصفهان کار را تمام کنیم و با صعود به لیگ بالاتر باشگاه را یک گام در رسیدن به اهدافی که ترسیم کرده نزدیک‌تر کنیم.
وی در خصوص شرایط و وضعیت بازی ها در لیگ دسته سه، گفت: بعد از مسابقات در این خصوص صحبت خواهم کرد و تنها صحبتی که در شرایط فعلی در مورد لیگ دسته سه می‌گویم، این است که لیگ خاصی است، این دومین تجربه مربی‌گری من در این سطح لیگ است که با هیچ لیگی نمی‌توان مقایسه کرد و شرایط خاص خود را دارد.
قنبری در ارتباط با تیم خلیج فارس ماهشهر، اظهار کرد: تیم ماهشهر از منطقه فوتبال‌خیز خوزستان است، در دور رفت نتیجه را به این تیم واگذار کردیم، تیمی است که بازیکنان خوب و حرفه‌ای دارد و گرفتن نتایج خوبِ آنها و قرار گرفتن در رده دوم جدول بی‌دلیل نبوده است. بازیکنان تیم ماهشهر مدتها است در کنار هم کار کردن و انسجام تیمی خوبی دارند، امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم و بتوانیم نتیجه بگیریم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حمایتی از سوی مسئولان استان و شهر اصفهان از این تیم شده یا خیر، گفت: حمایت خاصی ندیدیم، اما فکر می‌کنم در حد توان انجام شده، بی شک در شرایط فعلی اصفهان بعد از دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن به تیمی دیگر در لیگ‌های دیگر نیاز دارد.
قنبری با اشاره به میانگین سنی 26 سال بازیکنان بومی تیمش و آینده ای که برای این تیم ترسیم شده، گفت: مدیرعامل باشگاه با هدف‌گذاری که دارد، به دنبال حضور در لیگ‌های بالاتر و کشف استعداد و ایجاد باشگاه مدرن و به روز است و کار خود را از سال گذشته با شرکت در مسابقات آسیا ویژن استان شروع کرده و تاکنون که دو مرحله از لیگ دسته سه را پشت سر گذاشته‌ایم حمایت خوبی داشته و امکانات در حد حرفه ای در اختیار تیم قرار داده است، امیدوارم با حمایت‌های مسئولان شهر و استان از ایشان حداقل دلگرمی و انگیزه ادامه کار برای مدیرعامل باشگاه ایجاد شود تا به فوتبال اصفهان و ایران کمک شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/301414/با-شکست-ماهشهر-می‌توانیم-به-لیگ-دو-صعود-کنیم
بستن   چاپ