پیام سپاهان
قهرمان مسابقات آی تی اف جونیور اصفهان:
تعداد مسابقات کم است/ اسپانسر نداریم
يکشنبه 10 مرداد 1400 - 08:02:11
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان تنیسور قهرمان مسابقات بین المللی تنیس آی تی اف جونیور اصفهان گفت: کم بودن تعداد مسابقات یکی از مشکلات ما است، همچنین در بخش اسپانسر نیز مشکل داریم، فدراسیون می تواند با اعزام بازیکنان به مسابقات خارجی کمک کند تا تجربه و سطح بازی ها رشد پیدا کند.

سامیار الیاسی در خصوص مسابقات اصفهان اظهارکرد: فدراسیون و هیئت تنیس اصفهان شرایط بسیار خوبی را فراهم کرده بودند، اصفهان از نظر داوری ها، اختصاص جایگاه استراحت بازیکنان و سایر امکانات این دوره میزبانی خوبی نسبت به دوره های قبل داشت.
وی در خصوص بازی فینال گفت: علی یزدانی یکی از بهترین تنیسورهای کشور در رده جونیور و بزرگسال است و البته پارتینر بسیاری خوبی نیز است، در رقابت های دوبل نیز توانستیم رقبای خود را شکست داده و همراه هم قهرمان این دوره شویم. در فینال انفرادی این دوره کمی بهتر بازی کردم اما باید بگویم علی یزدانی بازیکن بی نظیری است.
تنیسور جونیور کشورمان هدفش در تنیس را کسب افتخار برای ایران عنوان کرد و افزود: امیدوارم بتوانم در رقابت های بین المللی موفقیت های خوبی کسب کنم تا سهمی در رشد و موفقیت تنیس کشورم داشته باشم.
الیاسی اضافه کرد: امیدوارم حمایت های فدراسیون و اسپانسرها بیشتر شود، نه تنها من بلکه تنیسورها دیگری هم داریم که می توانند در جایگاه های بین المللی به موفقیت برسند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300882/تعداد-مسابقات-کم-است--اسپانسر-نداریم
بستن   چاپ