پیام سپاهان
فرود 9 پرواز تهران در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به دلیل شرایط نامساعد جوی
يکشنبه 10 مرداد 1400 - 02:02:34
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، 9 پرواز دایورتی شب گذشته به دلیل بدی هوای تهران در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشستند.
پرواز شماره ٦٢٥٠ شرکت هواپیمایی تابان مسیر شیراز به تهران به دلیل بدی هوای مقصد در ساعت ٢٢:٣٠ در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست که در ساعت 2 و 10 دقیقه بامداد، اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد.
همچنین پرواز شماره ٦٢٥٥ شرکت هواپیمایی تابان مسیر مشهد به تهران به دلیل بدی هوای مقصد در ساعت ٢٢:٤٦ در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان فرود آمد و در ساعت 2 و یک دقیقه برای حرکت به سمت تهران، فرودگاه شهید بهشتی را ترک کرد.
علاوه بر این پرواز شماره ٤٢٥ شرکت هواپیمایی ایران ایر مسیر شیراز به تهران نیز که به دلیل بدی هوای مقصد در ساعت ٢٢:٥٤ در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست، با آرام شدن فضای جوی توانست در ساعت 1 و 45 دقیقه بامداد آسمان اصفهان را به سمت تهران ترک کند.
دیگر پروازی که به دلیل شرایط بد جوی مجبور به فرود در اصفهان شد، پرواز شماره ٤٠٧٠ شرکت هواپیمایی زاگرس مسیر کیش به تهران بود که 11 دقیقه بامداد در اصفهان فرود آمد و با خوب شدن شرایط، ساعت 1 و 17 دقیقه مسیر خود به سمت تهران را ادامه داد.
پرواز شماره ٤٠٤٨ شرکت هواپیمایی زاگرس مسیر زاهدان به تهران نیز که در ساعت 21 دقیقه بامداد نتوانست به مسیر خود به سمت تهران ادامه دهد و در اصفهان به زمین نشست، نیز ساعت 1 و 28 دقیقه بامداد فرودگاه شهید بهشتی را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک کرد.
پرواز شماره ١٢٩٥ شرکت هواپیمایی قشم ایر مسیر گرگان به تهران هم که به دلیل مشابه نتوانسته بود در تهران به زمین بنشیند، بعد از مساعد شدن شرایط جوی در ساعت 1 و 28 دقیقه صبح، اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد.
پرواز شماره ١٧٣ شرکت هواپیمایی ساها مسیر بوشهر به تهران، پرواز شماره ١٢٤١ شرکت هواپیمایی قشم ایر مسیر قشم به تهران و پرواز شماره ٩٧٥ شرکت هواپیمایی ایران ایرتور مسیر زاهدان به تهران نیز که به دلیل شراط نامساعد جوی، مجبور به فرود در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شدند، با متعادل شدن شرایط جوی تهران به ترتیب در ساعت 2 و 2 دقیقه، 1 و 45 دقیقه و 2و 15 دقیقه بامداد، فرودگاه شهید بهشتی را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک کردند.
انتهای پیام/63077/ح/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300850/فرود-9-پرواز-تهران-در-فرودگاه-شهید-بهشتی-اصفهان-به-دلیل-شرایط-نامساعد-جوی
بستن   چاپ