پیام سپاهان
گذر موج بارشی از آسمان اصفهان
يکشنبه 10 مرداد 1400 - 01:58:15
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه این سامانه بارندگی قابل توجهی به همراه ندارد گفت: بارش‌های احتمالی از فردا بیشتر در شمال غرب استان از جمله خوانسار، میمه و گلپایگان و مناطقی از شهرستان‌های اردستان و کاشان به ویژه در ساعات عصر و شب انتظار می‌رود.
او با بیان اینکه بارش‌های پراکنده و بسیار خفیف سمیرم را در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه فرا می‌گیرد، افزود: در این مدت به علت رشد ابر وزش باد‌های موقتی پیش بینی می‌شود و در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان غبار صبحگاهی را خواهیم داشت، اما این شرایط در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و ناسالم برای عموم نمی‌رسد و تنها در برخی ساعات صبح و عصر شاخص‌ها بالا می‌رود.
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه امروز جوی به پایدار در سطح استان حاکم است، اضافه کرد: وزش باد و گرد و خاک محلی تا فردا پدیده غالب مناطق شرقی استان است و آسمان سایر مناطق صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.
هنرمند با اشاره به افزایش یک تا 2 درجه‌ای کمینه دمای هوای استان، خاطرنشان کرد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به 38 درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به 25 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.
او اضافه کرد: کاشان با دمای 41 درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای 15 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.
انتهای پیام/م

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300833/گذر-موج-بارشی-از-آسمان-اصفهان
بستن   چاپ